کد خبر: ۹۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
تبلیغات

۱۹ نوع صندلی تالاری برای نشستن شیک مهمانان شما

اگر شما یک تالار عروسی را اداره می‌کنید یا در حال برنامه ریزی عروسی خود هستید، ما اینجا هستیم تا در مورد صندلی کمک کنیم. در زیر به مجموعه شگفت‌انگیز صندلی‌های تالاری برای فروش در مبلمان هومینایس، از کاربردی تا زیبا، نگاهی بیندازید.
۱۹ نوع صندلی تالاری برای نشستن شیک مهمانان شما
آفتاب‌‌نیوز :

ما مجموعه‌ای کامل از صندلی‌های محل برگزاری عروسی را برای انتخاب در انواع سبک ها، مواد، رنگ‌ها و الگو‌ها داریم. این شامل صندلی‌های ضیافتی با روکش‌دار و صندلی‌های تاشو و روی هم می‌شود.

صندلی با کیفیت بالا برای عروسی‌های فراموش نشدنی

صندلی‌های تالاری ما برای هر قسمت از روز‌های خاص یک زوج مناسب هستند. ما قیمت عمده فروشی را ارائه می‌دهیم تا بتوانید کل مکان را با قیمتی مقرون به صرفه تجهیز کنید و ترتیبات صندلی انعطاف پذیری را متناسب با هر عروسی ایجاد کنید.

ما برای پذیرایی عروسی، و البته خود مراسم، راه حل‌های مناسبی برای نشستن ارائه می‌دهیم. بسیاری از صندلی‌های ما روی هم چیده شده یا تاشو هستند، بنابراین می‌توان آن‌ها را به راحتی جابه جا کرد و ذخیره کرد.

محبوب‌ترین صندلی‌های تالاری ما

همه صندلی‌های محل برگزاری عروسی ما می‌توانند کاملاً با طرح رنگ مطابقت داشته باشند، یا می‌توانید به سادگی از آن‌ها همانطور که هستند استفاده کنید.

در واقع یکی از پرطرفدارترین محصولات ما برای مراسم عروسی صندلی تالاری استیل و دیگر فلز‌ها است. پس از آن صندلی تالاری فلزی به رنگ نقره‌ای دنبال می‌شود. هیچ کدام نیازی به روکش صندلی ندارند، زیرا این صندلی‌های زیبا از قبل به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای مراسم عروسی، صندلی‌های تالاری استیل ما هستند که در رنگ‌های انتخابی موجود هستند. این‌ها نه تنها برای راحتی مهمانان شما روکش شده اند، بلکه شکل و اندازه ایده آلی برای روکش صندلی نیز هستند. بنابراین، می‌توانید بار‌ها و بار‌ها از آن‌ها برای عروسی‌های مختلف استفاده کنید.

۱۹ نوع صندلی تالاری برای نشستن شیک مهمانان شما

۱۹ نوع صندلی تالاری برای نشستن شیک مهمانان شما

صندلی‌های تالاری ممکن است اولین چیزی نباشد که هنگام برنامه ریزی برای روز خاص خود به ذهنتان خطور می‌کند، اما در حقیقت، آن‌ها در واقع جزئیات بسیار مهمی هستند. صندلی‌ها نه تنها یک هدف کاربردی دارند - فراهم کردن مکانی برای نشستن مهمانان در طول مراسم و پذیرایی - بلکه در بسیاری از عکس‌های عروسی شما نشان داده می‌شوند، به این معنی که احتمالاً می‌خواهید صندلی‌هایی را تکمیل کنید دکوری که با زحمت انتخاب کردید بسیاری از مکان‌های عروسی، به‌ویژه مکان‌های فراگیر، صندلی‌های اولیه را به عنوان بخشی از بسته‌های اجاره مراسم خود ارائه می‌کنند.

اما اگر این گزینه‌ها آن چیزی نیست که برای تم عروسی خود تصور می‌کردید، یا اگر به دنبال راه‌هایی برای ارتقای دکوراسیون خود به سطح بعدی هستید، اضافه کردن صندلی‌های عروسی فانتزی و تزئینی یک جایگزین سرگرم کننده است. این راهنمای مفید، برخی از محبوب‌ترین انواع صندلی‌های عروسی را که می‌توانید انتخاب کنید، همراه با نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن آن‌ها تشریح می‌کند.

صندلی بامبو

این صندلی‌ها که از ساقه‌های بامبو ساخته شده‌اند، درست حدس زده‌اید، انتخابی عالی برای زیبایی‌شناسی استوایی و عروسی‌های ساحلی هستند. آن‌ها را با یک پالت رنگ روشن یا ملحفه‌های رومیزی طرح‌دار ست کنید تا حال و هوای الهام‌گرفته از جزیره‌شان را ایجاد کنید.

صندلی خمیده

اگر دائماً در حال رویاپردازی در مورد قدم زدن در خیابان‌های یک شهر زیبا در فرانسه هستید، این صندلی‌های عروسی چوبی متمایز توجه شما را به خود جلب می‌کند. صندلی‌های چوب خم که معمولاً در کافه‌های عجیب و غریب پاریس و رستوران‌های کوچک رستورانی مدرن دیده می‌شوند، ظرافت اروپایی را به دکوراسیون عروسی شما می‌آورند. آن‌ها در طیفی از رنگ‌های خنثی از جمله چوب طبیعی، سیاه و سفید در دسترس هستند.

صندلی پشتی عصایی صندلی‌های عصایی، که دارای یک صفحه پشتی بافته شده از علف‌های خشک یا بامبو هستند، در رنگ‌ها و شکل‌های گوناگونی تولید می‌شوند—برخی از پانل‌های عصایی حتی سفید شده یا با ورق طلا تکمیل می‌شوند. طراحی قرن‌ها قدمت آن به قرن هفدهم بازمی‌گردد و اگر می‌خواهید کمی پیچیدگی قدیمی را در روز بزرگ خود بگنجانید، این صندلی‌ها را ایده‌آل می‌کند.

۱۹ نوع صندلی تالاری برای نشستن شیک مهمانان شما

صندلی چیاوری

به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع صندلی تالاری، احتمالاً قبلاً این‌ها را دیده اید. صندلی‌های چیواری معمولاً برای مراسم سنتی و رسمی استفاده می‌شوند، یا بدون روکش، با فلزی سبک‌های اصلی هستند، اما می‌توانید آن‌ها را در چند رنگ غیرمنتظره مانند اکریلیک شفاف یا سفید نیز پیدا کنید

صندلی تاشو

صندلی‌های تاشو چوبی ساده و همه‌کاره، انتخاب خوبی برای هر سبک عروسی هستند، به خصوص اگر تم شما غیررسمی‌تر باشد (حتی بهتر: نسبت به سایر انواع صندلی‌های کرایه‌ای مقرون به صرفه‌تر هستند). آن‌ها را می‌توان در رنگ‌های مختلف خنثی، از جمله سفید، چوب بلوند و چوب تیره یافت، و آن‌ها یک راه ساده برای گره زدن دکور عروسی با یا بدون تزئینات اضافی هستند.

صندلی قالبی

اگر عاشق سبک رترو عجیب و غریب هستید، این صندلی‌های عروسی تزئینی را به میز‌های مهمانی خود اضافه کنید. صندلی‌های پلاستیکی بدون زواید از طراحی مدرن اواسط قرن الهام گرفته شده اند و ظاهری ساده و عمدی دارند. آن‌ها بیشتر در رنگ سفید دیده می‌شوند، اما می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های مشکی یا روشن از جمله زرد و آبی نیز اجاره کنید.

صندلی مخملی

این صندلی‌های مخملی با شکل سطلی شبیه به صندلی‌های قالب‌گیری شده، مکمل تم عروسی مدرن و مد روز هستند. طراحی ساده آن‌ها با پایه‌های چوبی یا فلزی به راحتی با بقیه دکور شما ترکیب می‌شود.

صندلی تالاری فلزی

این صندلی های تالاری فلزی شیک افزودنی شیرین به مراسم عروسی یا پذیرایی در باغچه در فضای باز است. صندلی‌های فلزی که معمولاً از آهن فرفورژه در رنگ‌های برنزی، سفید یا سبز ساخته می‌شوند، دارای فیلیگر‌های ظریف، طومار‌ها و اشکال عجیب و غریب مانند قلب هستند. آن‌ها ظاهر جذابی به روز عروسی شما می‌بخشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین