کد خبر: ۹۱۲۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

دشان از مشکل ام‌باپه قبل از یورو گفت

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که ام‌باپه از نظر ذهنی و بدنی آماده نیست و باید قبل از آغاز یورو خود را به آمادگی کامل برساند.
دشان از مشکل ام‌باپه قبل از یورو گفت
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ به شمار می‌آید.

فرانسه در دیداری دوستانه به مصاف لوگزامبورگ رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. برای فرانسه در این بازی کولو موانی، کلوس و کیلیان ام‌باپه گلزنی کردند.

به نوشته TF ۱، دیدیه دشان در نشست خبری بعد از بازی درباره کیلیان ام‌باپه گفت: ام‌باپه کاپیتان خوب برای ما است، اما باید بگویم که او فعلا از نظر ذهنی و بدنی آماده نیست و این به خاطر اتفاقاتی است که اخیرا برای او رخ داد. او مدتی است که بازی نکرده و طبیعی است که از توان و هماهنگی لازم برخوردار نباشد. با وجود آنکه ام‌باپه آماده نبود، اما در بازی امشب نهایت تلاش خود را به کار برد و توانست گلزنی کند. او الگوی خوبی برای هم تیمی‌هایش است.

دشان درباره انگولو کانته هم گفت: به شما بگویم که در تمرین همه بازیکنان دوست دارند که کانته را در تیم خود داشته باشند و هیچ بازیکنی دوست ندارد که برابر این بازیکن بازی کند. کانته از ابتدای فصل تاکنون ۴۴۰۰ دقیقه در تیمش بازی کرده است او هر ۳-۴ روز یک بار به میدان رفته است و نشان می‌دهد که از آمادگی بالایی برخوردار است.

او در پایان گفت: دیدار برابر لوگزامبورگ یک تمرین بسیار خوب برای ما بود. هنوز نواقصی داریم که باید برطرف شود. ما نیاز به تنوع تاکتیکی در کار‌های هجومی داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین