کد خبر: ۹۱۳۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

ابوعبیده: ارتش اسرائیل در عملیات امروز تعدادی از اُسرا را به کشتن داد

سخنگوی گردان‌های قسام در واکنش به عملیات رژیم صهیونیستی برای آزادی ۴ اسیر در اردوگاه النصیرات اعلام کرد دشمن با ارتکاب جنایت‌های هولناک توانست چند اسیر را آزاد کند، اما در این عملیات، چند اسیر صهیونیست هم کُشته شدند.
ابوعبیده: ارتش اسرائیل در عملیات امروز تعدادی از اُسرا را به کشتن داد
آفتاب‌‌نیوز :

 ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات و آزادی ۴ اسیر صهیونیست، اعلام کرد: اقدام دشمن صهیونیست در منطقه النصیرات واقع در مرکز غزه، یک جنایت جنگی تمام عیار است و اولین طرفی که از آن آسیب دید، اسرای این رژیم هستند.  

 ابوعبیده تصریح کرد: دشمن توانست با ارتکاب جنایت‌های هولناک، چند اسیر را آزاد کند، اما در عین حال، برخی از اسرا را در این عملیات کُشت. 

 سخنگوی قسام اظهار داشت: این عملیات خطر بزرگی بر اسرای دشمن به شمار می‌آید و تأثیر منفی بر شرایط و زندگی آن‌ها خواهد داشت.

بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، نوآ آرگامانی (۲۵ ساله)، آلموگ مایر جان (۲۱ ساله)، آندری کوزلوف (۲۷ ساله) و شلومی زیو (۴۰ ساله)، ۴ اسیری هستند که امروز، پس از گذشت ۲۴۶ روز از آغاز جنگ غزه، طی یک عملیات ویژه در قلب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه آزاد شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده ارتش، شاباک و پلیس به صورت مشترک این عملیات را انجام دادند و در حال حاضر وضعیت جسمی این اسرا خوب است و برای معاینات پزشکی بیشتر به مرکز پزشکی «شبا» در تل هاشومر انتقال یافتند.

بنا به اعلام دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه، در حمله امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات ۲۱۰ غیرنظامی فلسطینی شهید و بیش از ۴۰۰ نفر زخمی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین