کد خبر: ۹۱۳۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

واکنش حماس به آزادی چند اسیر اسرائیلی

جنبش حماس ضمن اشاره به جنایت‌های اسرائیل در بیش از ۸ ماه جنگ علیه نوار غزه، اعلام کرد که آزادی چند اسیر صهیونیست تغییری در شکست راهبردی این رژیم پدید نمی‌آورد.
واکنش حماس به آزادی چند اسیر اسرائیلی
آفتاب‌‌نیوز :

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای نسبت به آزادی ۴ اسیر صهیونیست از سوی ارتش رژیم صهیونیستی پس از کشتار فجیع فلسطینیان در اردوگاه النصیرات واکنش نشان داد.

به گزارش المیادین، جنبش حماس اعلام کرد: آنچه ارتش اشغالگران نازی در خصوص آزادی چند اسیر از غزه پس از بیش از ۸ ماه جنگ که در جریان آن از تمامی ادوات نظامی، امنیتی و تکنولوژی استفاده کرد و طی آن جنایت‌های متعددی را مرتکب شد، تغییری در شکست راهبردی آن ایجاد نمی‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت ما همچنان شمار زیادی اسیر را در اختیار دارد و همانند عملیات اسیرگیری دلاورانه اخیر در اردوگاه جبالیا در پایان ماه گذشته، می‌تواند شمار آنان را افزایش بدهد.

جنبش حماس تاکید کرد: آنچه رسانه‌های خبری آمریکایی و اسرائیلی پیرامون مشارکت آمریکا در عملیات جنایتکارانه امروز فاش کردند، بار دیگر نقش همدستانه دولت آمریکا و دروغ‌بودن مواضع اعلامی آن درباره وضعیت انسانی در غزه را به اثبات رساند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت هولناک در حق غیرنظامیان بی‌گناه در النصیرات ماهیت این رژیم فاشیست، جنایتکار و سرکش نسبت به ارزش‌های مدنی را ثابت می‌کند.

جنبش حماس اعلام کرد: ما از ملت‌های عرب و مسلمان و آزادگان جهان می‌خواهیم که فشار‌های خود را افزایش بدهند و اقدامات خود در محکومیت تجاوز به غزه و نسل‌کشی در آن را تشدید کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از جامعه بین‌الملل و سازمان ملل می‌خواهیم که موضعی واقعی را نسبت به این جنایت‌های ادامه‌دار اتخاذ کنند و برای توقف آن و سپردن مرتکبان این جنایت‌ها به دست عدالت تلاش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین