کد خبر: ۹۱۳۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

‌می‌توانیم شاهد یک انتخابات رقابتی باشیم

محمود صادقی، عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات با اشاره به اعلام نهایی اسامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امیدوار هستم که با این آرایش، شور و نشاط برای حضور در صحنه انتخابات و پای صندوق‌های رأی هشتم تیر ماه به اندازه کافی ایجاد شود.
‌می‌توانیم شاهد یک انتخابات رقابتی باشیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمود صادقی، عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات با اشاره به اعلام نهایی اسامی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امیدوار هستم که با این آرایش، شور و نشاط برای حضور در صحنه انتخابات و پای صندوق‌های رأی هشتم تیر ماه به اندازه کافی ایجاد شود.

ضمن بیان اینکه احراز صلاحیت یکی از سه کاندیدای جبهه اصلاحات خبر امیدوارکننده‌ای است، افزود: من فکر می‌کنم طیف اصولگرایان یکدست نیست و به نوعی یک تنوع درون‌جناحی وجود دارد؛ اگر به همین شکل باشد و آرایش تغییر نکند، کار جبهه اصولگرایی سخت‌تر از جبهه اصلاح‌طلبان است و این آرایش بیشتر به نفع کاندیدای اصلاحات است.

صادقی بیان کرد: به هر ترتیب همان طور که رهبری هم بعد از حادثه تلخ فقدان رئیس جمهور اظهار امیدواری کردند که این تهدید تبدیل به فرصت شود، به نظر می‌آید که با همین میزان رقابت هم اگر خوب اداره شود، می‌توانیم شاهد یک انتخابات رقابتی باشیم و تهدیدی که با کاهش مشارکت در ادوار اخیر انتخابات ایجاد شده بود، برطرف شود و نظام با پشتوانه بیشتری بتواند به مشکلات داخلی و بین‌المللی فائق بیاید.

عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات در پاسخ به اینکه برنامه شما برای حمایت از آقای پزشکیان چیست، توضیح داد: همین الآن جلسه فوری جبهه اصلاحات را داریم و جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها هم بعد از جلسه جبهه اصلاحات برگزار می‌شود تا با یک بحث و هم‌اندیشی درباره چگونگی پشتیبانی مؤثر از کاندیدای واحد جبهه اصلاحات هماهنگی کنیم. به طور کلی طبیعتا از الآن می‌شود گفت که جبهه اصلاحات یکپارچه حمایت می‌کند و با ساختاری که احتمالا ایجاد می‌شود و هم‌افزایی با ستاد آقای دکتر پزشکیان، اصلاح‌طلبان سازماندهی می‌شوند.

او همچنین از محمدباقر قالیباف و سپس سعید جلیلی به عنوان جدی‌ترین رقبای مسعود پزشکیان در جریان انتخابات هشتم تیر نام برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین