کد خبر: ۹۱۳۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد مجددا تمدید شد

همزمان با تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳رشته‌محل‌های جدید این آزمون اعلام شد.
مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد مجددا تمدید شد
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تاریخ  ۱۱ خرداد و اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌محل‌های جدید در تاریخ  ۱۶ خرداد، ضمن اعلام اصلاحات جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۲۰ خرداد) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه جاری نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، اطلاعیه قبلی و مندرجات این اطلاعیه، ضمن مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. لازم به تاکید است مهلت در نظر گرفته شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نکرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۲۱ خرداد نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند. 

داوطلبان فوق برای مشاهده رشته محل های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ به سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین