کد خبر: ۹۱۳۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

گل‌های سرنوشت‌ساز اورونوف و ماشاریپوف در آزادی

نگاهی به دیدار‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر با حضور بازیکنان تازه وارد ازبکستانی مشخص می‌کند این دو بازیکن در استادیوم آزادی توانایی گلزنی دارند.
گل‌های سرنوشت‌ساز اورونوف و ماشاریپوف در آزادی
آفتاب‌‌نیوز :

تجربه گلزنی جلال الدین ماشاریپوف در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در دیدار هفته بیست و ششم یادآور توانایی این بازیکن برای گل زنی مقابل ده‌ها هزار هوادار فوتبال در کشورمان است.

ماشاریپوف در آن مسابقه پس از گل زنی دقیقه ۶ علییاری در ترکیب تیم ذوب آهن، در دقیقه ۶۴ گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند و در نهایت بلانکو آرژانتینی در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده گل برتری استقلال را زد. تا استقلال در یک دیدار حساس و نفس گیر ۱-۲ برنده شود.

اما اوستون اورونوف نیز شرایطی به مراتب بهتر نسبت به مارشاریپوف از این نظر دارد. هافبک تهاجمی تیم ملی ازبکستان و باشگاه پرسپولیس نیز دو بار در دیدار مقابل فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی موفق به گلزنی شد.

او در دیدار هفته نوزدهم مقابل فولاد که با برد ۴ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید در دقیقه ۳۵ گل اول تیمش را در استادیوم آزادی و مقابل هواداران تیمش به ثمر رساند.

اوستون اورونوف همچنین در بازی مقابل استقلال خوزستان نیز که با برد ۴ بر ۳ و در یک شب خاطره انگیز به پایان رسید زننده گل چهارم تیمش در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده بود تا زمینه ساز قهرمانی تیمش هم بشود.

حالا قطعا هر دو این بازیکنان که به احتمال زیاد در ترکیب ثابت تیم ملی ازبکستان سه‌شنبه این هفته در استادیوم آزادی به میدان می‌روند جدال دیدنی با خط دفاعی تیم ملی و علیرضا بیرانوند پیش چشم هزاران هوادار تیم ملی خواهند داشت.

یادآور می‌شود؛ این مسابقه سه‌شنبه بیست و دوم خرداد ماه و ساعت ۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۲-۲ به پایان رسیده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین