کد خبر: ۹۱۳۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

جایگزین نوراللهی، چشمی و عزت پیدا شد

هافبک جوان تیم ملی ایران توانسته جایگاه ثابتی در دو مسابقه پیاپی به دست بیاورد.
جایگزین نوراللهی، چشمی و عزت پیدا شد
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی در دو مسابقه دور برگشت تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان و هنگ‌کنگ یک تغییر جالب توجه در خط میانی انجام داده و محمد قربانی را در جمع نفرات منتخب خود قرار داده که احتمال می‌رود این بازیکن ۲۳ ساله فردا هم در بن مهره‌های اصلی برابر ازبکستان باشد.

محمد قربانی پس از اینکه لژیونر شد، بیشتر از قبل مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفت و در فروردین‌ماه اولین بازی ملی خود را با حضور در ترکیب تجربه کرد و برابر هنگ‌کنگ نیز به طور کامل در زمین حضور داشت تا مشخص شود توانسته مهره قابل اتکایی در میانه میدان برای سرمربی تیم ملی باشد.

قربانی در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان همراه با سعید عزت‌اللهی در میانه میدان به میدان رفت، اما در مسابقه با هنگ‌کنگ تنها هافبک دفاعی تیم ملی ایران به حساب می‌آمد و شماره پیراهن ۶ را هم تصاحب کرده بود که جلب توجه زیادی داشت.

در شرایطی که احمد نوراللهی به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود و روزبه چشمی نیز برای دومین بار متوالی نامش را در جمع نفرات حاضر در اردوی ایران نمی‌بیند، محمد قربانی توانسته جلوتر از آن‌ها به فهرست و ترکیب برسد و جزء مهره‌های محبوب قلعه‌نویی باشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین