کد خبر: ۹۱۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۳

هشدار حمید انصاری نسبت به هتک حرمت یادگار امام راحل

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم‌مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با تاکید بر کذب بودن درج و انتشار اخباری درباره تولیت این موسسه در برخی رسانه‌ها در واکنش به «انتشار اخبار دروغ نسبت به یادگار حضرت امام» ابراز تاسف کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حمید انصاری با اشاره به این‌که این اخبار با تیترهایی مانند «سفر سید حسن خمینی به پاریس» و «شرط حسن خمینی برای حضور در مراسم تنفیذ» منتشر شده است، گفت: «هر دو خبر مذکور کذب و جعل و ساخته و پرداخته‌ی سایت‌های وابسته به محافل خاص می‌باشد».

وی تاکید کرد: «شدیداً نسبت به هتک حرمت یادگار عزیز بیت امام راحل – سلام الله علیه – و انتشار اخبار کذب ـ که خلاف عدل و انصاف و مغایر با نص قانون مطبوعات و وجدان و اخلاق روزنامه‌نگاری است ـ اعتراض نموده و بدیهی است که حق شکایت و پی‌گیری قضایی برای جلوگیری از تداوم این روند غیراخلاقی ـ که به نظر می‌رسد حلقه‌ای است از سناریوی جدید نسبت به سرمایه‌های انقلاب و یادگاران امام عزیز ـ محفوظ می‌باشد».
 


قائم‌مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: جاعلین این‌گونه اخبار کذب بدانند نوری که خدای متعال از عزت و محبوبیت شخصیت‌های صدیق و امانتدار ملت شریف ایران افروخته است، هرگز با این‌گونه دروغ‌پردازی‌ها خاموش نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین