کد خبر: ۹۱۳۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

حقوق زاکانی در ۱۴۰۰ چقدر بود؟

«درآمد هیات علمی به عنوان پزشک متخصص می‌گیرم؛ هیات علمی‌ها بالغ بر ۲۰ میلیون تومان می‌گیرند، اما من میزان هزینه کرد برای زندگی ام یعنی ۴.۵ میلیون تومان برای هزینه‌های منزل به خانمم می‌دهم البته هزینه آب، برق، گاز و تلفن بر عهده من است.»
حقوق زاکانی در ۱۴۰۰ چقدر بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی در انتخابات سال ۱۴۰۰ عنوان کرده بود که خود و همسرش سه واحد آپارتمان دارند.

علیرضا زاکانی یکی از ۶ کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

نام او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز در میان تایید صلاحیت شدگان دیده می‌شود. وی در مناظرات و گفتگوهای انتخابات ریاست جمهوری درباره زندگی شخصی گفته و آماری از درآمد و دارایی‌های خود ارائه کرده بود.

وی در مصاحبه‌ها و گفتگوهایی که از او در خردادماه ۱۴۰۰ منتشر شده، گفته بود: ۵۵ساله هستم، سال ۶۸ ازدواج کردم، ۳ فرزند دارم فرزند اول فوق لیسانس دارد و در قم زندگی می‌کند، فرزند دوم فوق لیسانس و تهران زندگی می‌کند و فرزند سوم روانشناسی خوانده و تهران زندگی می‌کند. منزل من ۹۸ متر و خودرو ندارم، ۳ ویژگی بنده بچه دوست، بی‌توقع و خاکی بودنم را همسرم دوست دارد.

زاکانی درباره دارایی‌های خود نیز چنین گفته بود: دو واحد ۹۵ متری در خیابان ایران تهران داریم و همسرم یک‌خانه ۷۵ متری در پردیسان قم دارد، کل دارایی ما همین است و چیزی غیر از این ندارم، خودرو هم ندارم.

وی درباره درآمد ماهیانه‌اش گفت: درآمد هیات علمی به عنوان پزشک متخصص می‌گیرم؛ هیات علمی‌ها بالغ بر ۲۰ میلیون تومان می‌گیرند اما من میزان هزینه کرد برای زندگی‌ام یعنی ۴.۵ میلیون تومان برای هزینه‌های منزل به خانمم می‌دهم البته هزینه آب، برق، گاز و تلفن بر عهده من است. مابقی حقوق را صرف کار خیر و امور انقلابی می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین