کد خبر: ۹۱۳۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

پسر جو بایدن مجرم شناخته شد

هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا که ۵۴ سال سن دارد در تمامی سه فقره اتهام در پرونده فروش سلاح مجرم شناخته شد.
پسر جو بایدن مجرم شناخته شد
آفتاب‌‌نیوز :

بیان اظهارات نادرست در خصوص فروش سلاح، اظهارات نادرست در خصوص معامله سلاح و نگهداری سلاح همزمان با اعتیاد به مواد مخدر سه فقره اتهامی است که پسر رئیس‌جمهور آمریکا در آن‌ها مجرم شناخته شده است

این اتهامات به خریداری یک کلت کبرا از یک مغازه سلاح‌فروشی در اکتبر ۲۰۱۸ همزمان با اعتیاد به مواد مخدر مربوط می‌شود. 

گفته می‌شود هانتر بایدن در یک فرم فدرال که برای خریداری این سلاح پر کرده به دروغ گفته که مصرف‌کننده غیرقانونی یا دچار اعتیاد به مواد مخدر نیست. 

پایگاه سی‌ان‌بی‌سی نوشته هانتر بایدن نخستین فرزند یک رئیس‌جمهور مستقر آمریکا است که در یک پرونده کیفری محاکمه می‌شود. 

بایدن که به سوءمصرف کوکائین و اعتیاد به الکل اعتراف کرده است در دو فقره از اتهامات با حکم احتمالی حداکثر ۱۰ سال حبس و در سومین فقره اتهام با حداکثر ۵ سال مواجه است. 

جو بایدن هفته گذشته در مصاحبه با ای‌بی‌سی‌نیوز گفته بود که در صورت مجرم شناخته شدن فرزندش از اختیارات خود برای عفو او استفاده نخواهد کرد. 

هانتر بایدن در یک پرونده جداگانه دیگر در یک دادگاه فدرال در لس‌آنجلس با اتهام عدم پرداخت مالیات به ارزش بیش از ۱.۴ میلیون دلار روبرو است. 

دادگاه مربوط به آن پرونده قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود. دو ماه بعد از آن پدر هانتر بایدن قرار است در انتخابات ریاست‌جمهوری با «دونالد ترامپ» رقابت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین