کد خبر: ۹۱۳۹۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

واعظی: در میان کاندیدا‌های انتخابات، پزشکیان بیشترین شباهت را به رئیسی دارند

محمود واعظی، رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه، گفت: دکتر پزشکیان باید با صراحت به مردم بگویند که من از گذشته به دنبال «تغییر» بودم و امروز این فرصت پیش آمده که تغییر در زندگی مردم رخ دهد. ما کشور ثروتمندی هستیم و باید به واسطه «تغییر» به «رفاه» و «توسعه» برسیم.
واعظی: در میان کاندیدا‌های انتخابات، پزشکیان بیشترین شباهت را به رئیسی دارند
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی، رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه، گفت: در میان کاندیدا‌های انتخابات پیش رو، آقای «دکتر پزشکیان» از منظر «مردمی بودن» و «ساده زیستی» بیشترین شباهت را به شهید رئیسی دارند.

وی افزود: آقای دکتر پزشکیان باید با صراحت به مردم بگویند که من از گذشته به دنبال «تغییر» بودم و امروز این فرصت پیش آمده که تغییر در زندگی مردم رخ دهد.ما کشور ثروتمندی هستیم و باید به واسطه «تغییر» به «رفاه» و «توسعه» برسیم.

واعظی گفت: جوانان ما بزرگترین سرمایه‌های ما هستند و نباید اجازه دهیم این‌ها مهاجرت کنند. نه با زور و اجبار بلکه با فراهم کردن شرایط و فضای مطلوب کسب وکار. به شکلی که مغز‌های ما هم مهاجرت معکوس کرده و به کشور بازگردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
3
4
کجاش شبیه رئیسی است؟... خیلی از خودی ها قبولش نداشتند، اکثریت مردم که اصلا قبولش نداشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
5
عجب!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
4
5
صداقت مهم ترین صفت یک رئیس جمهور است. ساده زیستی ملاک نیست چرا که خیلی از افراد ریاکارانه رفتار می کنند و در مقابل مردم یک جور و در خفا جور دیگری هستند! مردمی بودن هم به این نیست که همیشه در میان مردم باشی، می توانی در اتاق ریاستت بنشینی ولی مشکل مردم را حل کنی با کمترین هزینه از بیت المال. هر سفر رئیس جمهور و هیأت همراهش به شهرها و استان ها صدها میلیارد تومان هزینه بر بیت المال تحمیل می کند. اینکه نشانه مردمی بودن نیست! خرج که از کیسه مهمان بُود/ حاتم طایی شدن آسان بُود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین