کد خبر: ۹۱۴۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

بازگشت رحمتی به چرخه سرمربیان لیگ برتری

سیدمهدی رحمتی ممکن است از فصل آینده دوباره به چرخه سرمربیان لیگ برتری بازگردد.
بازگشت رحمتی به چرخه سرمربیان لیگ برتری
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی رحمتی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر نتوانست عملکرد خوبی در نساجی داشته باشد. او ضمن هدایت کردن این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرد و همین موضوع سبب شد تا پیش از به پایان رسیدن نیم فصل اول از جمع قرمز‌های مازنی جدا شود و به نوعی با اولین چالش بزرگ دوران مربیگری خود روبرو شود!

 دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی تا پیش از رفتن به قائمشهر و پذیرفتن هدایت نساجی در تیم‌های شهرخودرو و آلومینیوم عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته بود و با بضاعت محدود این تیم‌ها توانسته بود به خوبی توانایی‌های خودش را در معرض نمایش قرار دهد و حتی آلومینیوم اراک را به فینال جام حذفی برساند.

رحمتی فصل گذشته تا یک قدمی نشستن بر روی نیمکت فولاد رفت و حتی با مسئولان این باشگاه قرارداد رسمی امضا کرد تا جایگزین مارتینز اسپانیایی شود، اما در نهایت رقم خوردن یک سری اتفاقات مختلف منجر به این شد که او همچنان از لیگ برتر دور بماند! البته پرونده شکایت او از باشگاه فولاد خوزستان، در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، همچنان باز است.

حالا با پایان رسیدن مسابقات لیگ بیست و سوم و شروع تغییر و تحولات در تیم‌های مختلف شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که به احتمال زیاد رحمتی به چرخه سرمربیان لیگ برتری بازخواهد گشت و ظاهرا سه باشگاه لیگ برتری که نامشان را نمی‌توانیم رسانه‌ای کنیم به دنبال او هستند. باید دید رحمتی در نهایت سرمربی کدام تیم لیگ برتری خواهد شد.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین