کد خبر: ۹۱۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۴

فرمانده ناجا: برخی ماموران خسارتهایی به مردم وارد کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ناجا به دنبال احقاق حق و برقراری آرامش است تصریح کرد: «البته هیچ حرکتی نباید باعث شود که ماموران ناجا از حدود قانون پا را فراتر بگذارند». 

سردار اسماعیل احمدی مقدم بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید پلیس پیشگیری و راهور ناجا گفت: «در پی اغتشاشات اخیر و تماس 440 نفر از هموطنان با مرکز 197 از 300 نفر از خسارت دیدگان دلجویی و جبران خسارت شد».

به گفته وی میزان این خسارتها 500 میلیون ریال بود که به خسارت دیدگان پرداخت شد.

احمدی مقدم افزود: «شاید شکسته شدن اتومبیل از نظر رقم و مبلغ قابل توجه نباشد اما این خسارات تاثیرات روانی را در پی خواهد داشت».

رئیس پلیس کشور ادامه داد: «بعضی از ماموران در این حوادث افراط گریهایی را داشتند و در تعقیب اغتشاشگران خسارتهایی را به مردم وارد کردند».

وی با تاکید بر اینکه ناجا به دنبال احقاق حق و برقراری آرامش است تصریح کرد: «البته هیچ حرکتی نباید باعث شود که ماموران ناجا از حدود قانون پا را فراتر بگذارند».

احمدی مقدم با بیان اینکه دغدغه من این است که رفتارها فراتر از قانون نباشد افزود: «با دستوراتی که ابلاغ شد نسبت به تظلم خواهی و دلجویی مردم اقداماتی صورت گرفت».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۹
0
0
مطلبی که چند روزه به شدت ذهنمو مشغول کرده، و مرا واداشته که به سایت مراجع و مقامات نظام هم گزارش بدم و همچنین به سایت شما که از سایت های پربیننده و محبوب است، این که 2 روز پیش وقتی با تاکسی در حال آمدن به منزل بودم دیدم یکی از درجه دارهای نیروی انتظامی که فامیلیش هم [...]بود و در منطقه 13 تهران این اتفاق رخ داد، داشت به بغلیش که ظاهراً از دوستاش بود می گفت خیلی خوبه که همکارامون دارن اینجوری با مردم برخورد می کنن!! رفیقش گفت چرا؟! ایشون در جوابش گفت چون هر بدرفتاری ما باعث بدبینی مردم از نظام و روحانیت میشه و این اصلاً بد نیست!!! بعدش هم شروع کرد گفتن راجع به این که کاش پستمون می افتاد قشم یا کیش تا بتونیم بار خودمونو ببندیم.
نکته: هر چند قاطبه مسئولین و پرسنل عزیز نیروی انتظامی، زحمات بسیاری را برای آسایش مردم می کشند، اما این دلیل نمی شود که همه آنها را مبرا دانست؛ چنان که در یادداشتی که از فرزند شهید مطهری، اقای محمد مطهری آوردید، ایشان می گوید با امنیتی کردن موضوعات مانع طرح آنها می شوند و یا به صرف این که فلان مأمور امنیتی در فیلمی است جلوی پخشش را می گیرند اما فیلم هایی که ضد روحانیت و یا با نگاه انتقادی به روحانیت ساخته شده، اجازه پخش می گیرد. این مقدمات را عرض کردم تا بگویم ما وجود معدود افرادی چون این مأمور را دلیل بر خدشه به زحمات کل نیروهای عزیز انتظامی نمی دانیم، اما شاید این نکته برای امنیت کشور خیلی مهم باشد که احتمال این فرضیه وجود دارد که با نیروهای خودسری همچون این شخص که با نظام و روحانیت مشکل دارند و کینه به دل دارد، بخواهند با ضرب و جرح مردم و کتک زدن با باتوم و ... آنها را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کنند و چهره ای خشن از دین و روحانیت و نظام و حتی مسئولین حکومتی ارائه کنند؛ بنابراین شایسته است تا نیروهای محترم اطلاعات و حفاظت اطلاعات نیروی محترم انتظامی در پی خواست و اهداف چنین افرادی بر آیند تا مانع از حرکتی شوند که خدای نکرده به لطمه به نظام منجر شود.
لازم به ذکر است که این شخص، از شیرین کاری های خود و این که یک بار کارت معافیت یک روحانی را به جرم این که به من گفت چرا به جای گیر دادن به زن و شوهرهایی که در دوران نامزدی با هم بیرون می روند، به برخورد با اراذل و اوباش نمی پردازید، تا کرده و گفتم ما کارمونو خوب می دونیم!! و یا این که از توهین دوستانش به روحانیون مستضعفی که برای تبلیغ به شهرهای مرزی می روند و در هنگام برگشت برای تحقیر آنها جلوی مردم، حتی عمامه آنها را می گردند تا به مردم بگویند به اینها اعتماد نکنید!
خواهش مندم هر چه زودتر مسئولین محترم با لحاظ این مطلب، تحقیق کنند تا ببینند کسانی که در این لباس مقدس نیروی انتظامی با مردم چنین ظالمان رفتار کرده و آنها را با نظام بد کرده اند آیا در راستای این پروژه براندازانه بوده و یا این که مطلب دیگری است.
به هر حال، امروز سکوت روحانیون اصیل و مسئولین محترم امنیتی می تواند فردای نظام را به خطر بیاندازد. خواهش می کنم به مسئولین اطلاع رسانی کنید تا موشکافانه بررسی کنند.
به امید ظهور امام زمان(عج) و حفظ مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مکتیبی مان دکتر احمدی نژاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین