کد خبر: ۹۱۴۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

لغو روادید گردشگری تونس برای شهروندان ایرانی

لغو روادید گردشگری تونس برای شهروندان ایرانی لغو روادید گردشگری تونس برای شهروندان ایرانی وزارت گردشگری تونس روادید برای گردشگران ایرانی و عراقی را لغو کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت وزارت گردشگری تونس، کشور تونس در راستای گسترش مناسبات با ایران و عراق، اقدام به لغو روادید گردشگری برای شهروندان این دو کشور کرد. بر این اساس، وزارت گردشگری تونس اعلام کرد گردشگران ایرانی از این پس می‌توانند بدون نیاز به گرفتن روادید ۱۵ روزه، به تونس سفر کنند. این تصمیم در راستای اقدام متقابل تهران و تونس انجام شده و براساس اعلام وزارت گردشگری این کشور از ۱۵ ژوئن (ماه جاری میلادی) قابل اجراست. لغو روادید یکی از رایج‌ترین اقدامات برای تسهیل در گسترش مناسبات و رونق گردشگری میان دو کشور محسوب می‌شود. جمهوری اسلامی ایران طی سالیان اخیر با هدف توسعه گردشگری اقدام به انجام لغو روادید متقابل با بسیاری از کشور‌ها کرده است.
لغو روادید گردشگری تونس برای شهروندان ایرانی
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش سایت وزارت گردشگری تونس، کشور تونس در راستای گسترش مناسبات با ایران و عراق، اقدام به لغو روادید گردشگری برای شهروندان این دو کشور کرد.

بر این اساس، وزارت گردشگری تونس اعلام کرد گردشگران ایرانی از این پس می‌توانند بدون نیاز به گرفتن روادید ۱۵ روزه، به تونس سفر کنند.

این تصمیم در راستای اقدام متقابل تهران و تونس انجام شده و براساس اعلام وزارت گردشگری این کشور از ۱۵ ژوئن (ماه جاری میلادی) قابل اجراست.

لغو روادید یکی از رایج‌ترین اقدامات برای تسهیل در گسترش مناسبات و رونق گردشگری میان دو کشور محسوب می‌شود. جمهوری اسلامی ایران طی سالیان اخیر با هدف توسعه گردشگری اقدام به انجام لغو روادید متقابل با بسیاری از کشورها کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین