کد خبر: ۹۱۴۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

کریمی: اگر حرف بزنم، بیرانوند باید چادر سرش کند!

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به ادعا‌های مطرح شده توسط بیرانوند در مورد رقم پیشنهادی آبی‌پوشان واکنش نشان داد.
کریمی: اگر حرف بزنم، بیرانوند باید چادر سرش کند!
آفتاب‌‌نیوز :

حجت کریمی در واکنش به ادعای علیرضا بیرانوند در مورد رقم پیشنهادی استقلال به وی اظهار داشت: ما در خدمت یک فرد میزبان، جلسات مربوط به بیرانوند را برگزار کردیم و اگر میزبان اجازه بدهد، خیلی موارد را خواهم گفت. با این حال به احترام سفره‌ای که آنجا بود، هیچ چیزی درباره آقای بیرانوند نخواهم گفت. فقط در مورد مبلغ ۴۰ میلیارد سکه، درهم و این موارد که گفته شد، می‌گویم که چنین چیزی وجود نداشت. آن موقع مبلغی را توافق کردیم، اما این مبلغ اعلام شده نبود. 

وی افزود: در آن جلسه خیلی حرف‌ها زده شد، اما به احترام سفره‌داری که میزبان ما بودند، خیلی حرف‌ها را نمی‌گویم. دوستان دیگری هم در آن جلسه بودند. اگر ایشان (آن میزبان) اجازه بدهند در آینده آن مطالب را خواهم گفت.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر مطالبی را که گفتم میزبان مورد نظر اجازه بدهند و بیان کنم، بیرانوند باید چادر سرش کند و بین هواداران حاضر شود، اما به احترام سفره و حرمت میزبانی نمی‌خواهم صحبت کنم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا توافق ضمنی با بیرانوند صورت گرفته بود، عنوان کرد: بله توافق ضمنی انجام شده بود. اگر اتفاقات بعدی نمی‌افتاد با استقلال قرارداد امضا می‌کرد. بعد از اینکه بنده اعلام کردم عقد قرارداد ما با ایشان منتفی است، چرا شبانه به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و قرارداد امضا کرد؟ چرا که زمان باقی بود. او ساعت ۱۹ با ما قرار داشت و ساعت ۲۰ در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد.

««آیا بندی در قرارداد جواد نکونام قرار دارد که در صورت عدم همکاری با باشگاه برکناری این مربی تسهیل شود؟» وی در واکنش به این جمله خبرنگار، تصریح کرد: راجع به آقای نکونام نمی‌خواهم ورود کنم و صحبتی داشته باشم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به عملکرد آبی‌پوشان در فصل بیست و سوم لیگ برتر، گفت: فقط یک جمله بگویم. بیشترین ضربه را باشگاه استقلال از یک نفر و قربان‌زاده خورد. تا الان سکوت کردم و حرفی نزدم تا باشگاه در آرامش کار خودش را ادامه بدهد، اما بزرگترین ضربه را قربان‌زاده به باشگاه استقلال زد. به خاطر اینکه یکسری اهداف داشت و ما روبه‌روی ایشان ایستاده بودیم.

وی افزود: داخل باشگاه استقلال یکسری افراد نفوذ کرده بودند. ما عذر همه آن‌ها را خواستیم. یکی از همین افراد همین سرپرستی است که من نمی‌خواهم نامش را ببرم. قربان‌زاده خیلی پیگیر بود. همین جایگاه فعلی ایشان را آن موقع به عنوان اینکه پاداش کار ایشان باشد در قبال کار‌هایی که راجع به آقای فتح الله زاده، آجورلو و ... انجام داده بودند. آقای آجورلو یک بار ایشان را پشت در نگه داشته بود ظاهراً ایشان ناراحت شده بود. در هر صورت این اتفاقات افتاد و باشگاه استقلال این ضربه را خورد. به هر حال این اتفاقات از قدیم بوده است که در آن ۲ ساله اتفاق افتاده است.

کریمی در مورد اینکه با وجود تصور اتحاد اعضای هیئت مدیره در آن مقطع در میان اعضا، اختلاف وجود داشته، عنوان کرد: بله مشکلات بود. حساب کنید به دلیل نفوذی که در زمان مدیریتم وجود داشت. شبکه ایران ایننترنشنال ما را می‌زد. کانال‌های هواداری و بی بی سی هم همین‌طور. یعنی کسی که مشغول کار بود را شروع به زدنش کرده بودند. یکسری افراد به کانال‌های بیگانه وابسته بودند و می‌خواستند به باشگاه ضربه بزنند. نمی‌خواهم به خیلی از مسائل ورود کنم و خیلی وقت بوده که صحبت نکرده بودم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود وعده او مهدی قایدی و محمد محبی قادر به ادامه همکاری با استقلال نشدند، گفت: مبلغ رضایتنامه قایدی و محبی بالا بود؛ و آن‌ها می‌خواستند بروند. حالا دیگر آن زمان‌ها گذشته است. لازم است که هلدینگ خلیج فارس یکسری تصمیمات را بگیرد و بتواند آرامش هوادار را حفظ کند. بزرگترین سرمایه استقلال داشتن هواداران خوب است. هلدینگ خلیج فارس هر طور که شده باید یک آرامشی به این باشگاه تزریق کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال راجع به اینکه وضعیت فعلی مدیریت باشگاه استقلال را چطور می‌بیند، گفت: راجع به این نظر ندهم، بهتر است.

کریمی در مورد اینکه هلدینگ خلیج فارس چه تصمیمی بگیرد تا آرامش به استقلال بازگردد، تاکید کرد: من نظراتم را گفتم. h فرادی که واقعاً لایق مدیریت این باشگاه هستند در جایگاه مدیر قرار بگیرند. وقتی قرار است شما فرزندتان را به مدرسه‌ای بفرستید، از مدیر تا ناظم و معلم را مورد بررسی قرار می‌دهید. شما حساب کنید بزرگترین باشگاه فرهنگی- ورزشی را چه کسی مدیریت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین