کد خبر: ۹۱۴۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

سرقت از مسافران ترمینال جنوب با داروی با تعارف چای مسموم

سارقی که با داروی بیهوشی دزدی می‌کرد، دستگیر شد.
سرقت از مسافران ترمینال جنوب با داروی با تعارف چای مسموم
آفتاب‌‌نیوز :

متهم به سرقت‌های انجام شده اقرار کرد و گفت سوژه‌های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر می‌کردند و همراهی نداشتند انتخاب می‌کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای در ترمینال جنوب خبر داد و گفت: استفاده از داروی بیهوشی، شیوه سارق حرفه‌ای برای سرقت لوازم مسافران بود.

سرهنگ علی قاسم‌پور اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت لوازم شخصی او و بیهوش شدن پس از صرف چای، ماموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب تحقیقات را آغاز کردند.

وی افزود: طبق تحقیقات و بررسی‌ها، مشخص شد متهم ۳۵ ساله کارگر سوپرمارکتی در ترمینال جنوب است و وقتی مسافران برای صرف چای و آبمیوه به این فرد مراجعه می‌کنند، پس از بیهوش کردن آنها با ریختن دارو در نوشیدنی، لوازم قیمتی، تلفن همراه و وجه نقد آنان را سرقت می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: ماموران کلانتری با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را غافلگیر و دستگیر کردند و اموال به سرقت رفته از مالباختگان در مخفیگاه وی کشف شد.

سرهنگ قاسم‌پور ادامه داد: متهم به سرقت‌های انجام شده به صراحت اقرار کرد و گفت سوژه‌های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر می‌کردند و همراهی نداشتند انتخاب می‌کرد. در ادامه دو نفر از شکات شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر و کشف جرائم احتمالی متهم در دستور کار پلیس قرارگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین