کد خبر: ۹۱۴۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

کارشناس تلویزیون به زاکانی: ادعای نخواندن برجام توسط ظریف صحت ندارد، انصاف داشته باشید

«بنده نمایندگی سازمانی و جناحی ندارم و سوال فقط علمی است، این گزاره که ظریف برجام را نخوانده، به عنوان تبلیغات استفاده می‌شود، صحت ندارد . ظریف از دقت حقوقی بالایی برخوردار است. برجام فرد محور نبوده و کل نظام به این نتیجه رسیده که باید امضا شود اما متاسفانه در داخل استفاده جناحی از آن می‌شود.»
کارشناس تلویزیون به زاکانی: ادعای نخواندن برجام توسط ظریف صحت ندارد، انصاف داشته باشید
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از ادعای علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد سیاسی درباره برجام، کاظم سجادپور از کارشناسان حاضر در برنامه میزگرد سیاسی که معاون ظریف در برجام بوده، خطاب به زاکانی گفت: بنده نمایندگی سازمانی و جناحی ندارم و سوالاتم فقط علمی است، این گزاره که ظریف برجام را نخوانده، به عنوان تبلیغات استفاده می‌شود، صحت ندارد. ظریف از دقت حقوقی بالایی برخوردار است. برجام فرد محور نبوده و کل نظام به این نتیجه رسیده که باید امضا شود اما متاسفانه در داخل استفاده جناحی از آن می‌شود.

وی افزود: همچنین کسی گفت سفارتخانه محل استراحت است...(پورمحمدی)

زاکانی پاسخ داد:من گفتم؟

سجادی نیز گفت: نگفتم شما گفتید گفتم برخی دیگر.

سجادی در ادامه تصریح کرد: وقتی دیپلمات حرفی می‌زند، آن صحبت فردی نیست، سوال من این است شما انصاف را در دیپلماسی چگونه می‌خواهید رعایت کنید؟ برجام مگر بحث فرد بوده؟ این طور نیست که فردی برود به صورت شخصی اقدامی انجام دهد. رابطه تفکر شما با دیپلماسی عملی چیست؟ اگر همه چیز را بگوییم این گفت آن گفت، امکان اجماع وجود دارد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین