کد خبر: ۹۱۴۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری) سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام ارزشیابی کشور قرار گرفت.
نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام ارزشیابی کشور اعلام کرد: به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز  سال ۱۴۰۳ که در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد، می‌رساند کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان این رشته‌های شغلی امروز شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۳ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که بر اساس نتیجه کارنامه آزمون، جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹، با مراجعه به درگاهmy.medu.ir   بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربر ‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل "برگ‌های خوداظهاری"، به منزله انصراف از استخدام در آموزش وپرورش تلقی خواهد شد.

 فرآیند ارزیابی تکمیلی طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت. هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند، ضمن مطالعه مفاد این اطلاعیه شرایط، ضوابط و اقدامات اعلام شده در آن را رعایت و اقدام نمایند.

داوطلب می‌بایست از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ با مراجعه به درگاهmy.medu.ir   بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل کار برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین