کد خبر: ۹۱۴۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲

افشاگری قاضی زاده هاشمی علیه سعید جلیلی؟

قاضی زاده هاشمی گفت: کسی که شهید رئیسی را اذیت کرده است و وقتی دعوت به همکاری شد نیامد الان می‌گوید می‌خواهم ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشم.
افشاگری قاضی زاده هاشمی علیه سعید جلیلی؟
آفتاب‌‌نیوز :

سید امیرحسین قاضی زاده، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در بخشی از در نشست خبری خود با اشاره به این که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند، گفت: شهید رئیسی به اعتقاد من بعد از شهید رجایی توانست تغییری در مسیر حکمرانی کشور ایجاد کند. وقتی می‌گویم ادامه راه شهید رئیسی منظور ادامه راه شهید رئیسی توسط حکمرانان و تیم این شهید است. برنامه دولت تدوین شده است و به خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است و مورد تائید قرار گرفته است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مشکل ما در انتخابات ریاست احزاب و جریان‌ها است، بعضی از احزاب می‌آیند شخصی را رئیس جمهور کنند که به اهداف خودشان برسند، مسئله شان مردم نیست. شهید رئیسی به بودن همه اعتقاد داشتند می‌گفتند مدیران دولت قبل که با رئیس آن رقابت کردند، باشند. کسی که شهید رئیسی را اذیت کرده است و وقتی دعوت به همکاری شد نیامد الان می‌گوید می‌خواهم ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشم.

به نظر می‌رسد این نکته اشاره به سعید جلیلی داشته باشد که بنا به روایت‌هایی که در زمان بستن کابینه سیزدهم مطرح می‌شد جلیلی تنها وزارتخارجه را به عنوان سهم خود از کابینه رئیسی می‌خواست و، چون به او داده نشده بود دیگر سمت‌های پیشنهادی را نپذیرفته بود.

طی چند روز اخیر در تبلیغات انتخاباتی، سعید جلیلی و مشاورانش به نوعی از دستاورد‌های دولت رئیسی برای تبلیغ در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین