کد خبر: ۹۱۴۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰

تعداد بازیکنان همستر کامبت از جمعیت روسیه پیشی گرفت!

همستر کامبت بازی رمزنگاری محبوب تلگرام، اعلام کرد تعداد بازیکنانش از مرز ۱۵۰ میلیون کاربر گذشته است که این رقم، از جمعیت کشور روسیه نیز بیشتر است.
تعداد بازیکنان همستر کامبت از جمعیت روسیه پیشی گرفت!
آفتاب‌‌نیوز :

همستر کامبت بازی رمزنگاری محبوب تلگرام، اعلام کرد تعداد بازیکنانش از مرز ۱۵۰ میلیون کاربر گذشته است که این رقم، از جمعیت کشور روسیه نیز بیشتر است.

این افزایش، جهشی ۵۰ درصدی را نسبت به تنها یک هفته گذشته نشان می‌دهد، زمانی که بازی جشن رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر را برپا کرد. برای درک بهتر این موضوع، تقریباً از هر پنج کاربر تلگرام، یک نفر در این بازی ثبت‌نام کرده است. بازی همستر کامبت به بازیکنانی که در تلاش برای ساختن یک صرافی ارز دیجیتال مجازی برای همستر خود هستند، ارز دیجیتال پاداش می‌دهد.

این پاداش‌ها در بازی همستر کامبت به شکل توزیع رایگان توکن در ماه جولای انجام می‌شود. بازیکنانی که در طول بازی امتیاز جمع‌آوری کنند، واجد شرایط دریافت این توزیع رایگان خواهند بود. این بازی به عنوان یک مینی‌اپلیکیشن درون تلگرام عمل می‌کند و نیازی به دانلود اضافی ندارد.

کانال اطلاع‌رسانی بازی همستر کامبت در تلگرام با بیش از ۳۵ میلیون دنبال‌کننده، به محبوب‌ترین کانال این پلتفرم تبدیل شده است. بازی همستر کامبت نه‌تن‌ها در تلگرام بلکه در سایر پلتفرم‌ها نیز توجه زیادی به خود جلب کرده است. کانال یوتیوب این بازی در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۳ میلیون مشترک و حساب کاربری توییترش با بیش از ۷.۷ میلیون دنبال‌کننده، عملکرد چشمگیری داشته است. هر دو حساب در طول هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد دنبال‌کنندگان خود بوده‌اند. 

موفقیت بازی همستر کامبت تا حد زیادی به الهام‌بخش اصلی آن، یعنی بازی Notcoin، یک بازی دیگر مبتنی بر تلگرام و با پشتوانه ارز دیجیتال ربط پیدا می‌کند. نات کوین از طریق توزیع رایگان توکن بین بازیکنان، که باعث هیجان زیادی شد، توانست دنبال‌کنندگان وفاداری را جذب کند. این توزیع رایگان در تاریخ ۱۶ اردیبهشت انجام شد و از آن زمان، توکن NOT رشد چشمگیری پیدا کرده است و در هفته گذشته به ارزش بازار بیش از ۲ میلیارد دلار دست یافت. بر اساس داده‌های کوین‌گکو، NOT در حال حاضر از نظر ارزش بازار در بین ۶۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد. علاوه بر موفقیت Notcoin، توکن Toncoin، توکن بومی بلاک‌چین مورد علاقه تلگرام، یعنی شبکه باز (TON)، نیز از محبوبیت بازی همستر کامبت بهره‌مند شده است.

در حالی که موفقیت بازی همستر کامبت تا حد زیادی به بازی Notcoin مرتبط است، این محبوبیت بر سایر بخش‌های اکوسیستم TON نیز تاثیر مثبت گذاشته است. قیمت توکن Toncoin، در روز جمعه به بالاترین حد خود یعنی ۸.۱۳ دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش ۲۶ درصدی طی دو هفته گذشته است. دستاورد‌های چشمگیر بازی‌های Notcoin و همستر کمبت، توجه سایر بازی‌های جاه‌طلب را به خود جلب کرده است. دو بازی جدید مبتنی بر تلگرام، Tapswap و Yescoin، به‌تازگی از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی روی TON با برنامه‌هایی مشابه برای توزیع رایگان توکن رونمایی کرده‌اند.

بلاک‌چین (TON) تلگرام، در طول این ماه به طور مداوم در تعداد آدرس‌های فعال روزانه، از اتریوم پیشی گرفته است. بر اساس گزارش یک شرکت معتبر به نام «Delphi Digital»، تعداد آدرس‌های فعال روزانه TON از اتریوم بیشتر شده است. آن‌ها این موفقیت را به پایه عظیم کاربران ۹۰۰ میلیونی تلگرام نسبت می‌دهند. هفته گذشته، تلگرام یک قابلیت پرداخت دیجیتال جدید به نام «ستاره تلگرام» راه‌اندازی کرد که به کاربران امکان خرید درون‌برنامه‌ای را می‌دهد. این قابلیت با هر دو سیستم‌عامل iOS و اندروید سازگار است.

این پیشرفت همزمان با افزایش اخیر محبوبیت مینی‌اپ‌های تلگرام رخ داده است که روزانه میلیون‌ها کاربر جدید به آن‌ها اضافه می‌شوند. در اوایل این ماه، بازی همستر کامبت اعلام کرد میلیون‌ها مشترک جذب کرده و به پربازدیدترین کانال تلگرام از نظر تعداد کاربر تبدیل شده است. اخیراً نیز، پیکسل‌ورس، یک اکوسیستم بازی مبتنی بر وب ۳ که بر بستر تلگرام فعالیت می‌کند، در جذب سرمایه خود موفق به جمع‌آوری ۵.۵ میلیون دلار شد.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین