کد خبر: ۹۱۴۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

قالیباف و فاصله گذاری با دولت رئیسی

رویکرد قالیباف در تبلیغات انتخاباتی و تلاش وی برای فاصله گرفتن از دولت رئیسی از جمله مسائل مورد توجه در فضای مجازی است.
قالیباف و فاصله گذاری با دولت رئیسی
آفتاب‌‌نیوز :

اگر بالگرد رئیسی در سومین سال ریاست جمهوری او سقوط نکرده و دولت وی به آن شکل تلخ و غیرمنتظره خاتمه نیافته بود، اکنون شاهد نقد‌های جدی و تندی در جریان انتخابات بودیم. حالا، اما وضعیت فرق دارند و به نظر می‌رسد که کسی مایل نیست در غیاب رئیس جمهور شهید به عملکرد و سیاست‌های وی نقد کند. در عین حال نه جایی برای دفاع از وضع موجود است و نه دفاع از این وضعیت، رای به آرای نامزدهایا انتخاباتی خواهد افزود!

همین است که شاهدیم محمدباقر قالیباف فاصله گرفتن از دولت رئیسی را به عنوان یک راهبرد انتخاباتی در نظر گرفته است. شاهد آنکه در مصاحبه تلویزیونی خود نه تنها هیچ دفاعی از عملکرد اقتصادی دولت مرحوم رئیسی نکرد، بلکه غیرمستقیم خود را در مقام منتقد وضع موجود قرار داد. ️او حتی مهم‌ترین طرح دولت رئیسی را زیر سوال برد و گفت: «مگر دولت ساختمان ساز است که ساختمان بسازد؟!» لازم به یادآوری است که رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ ساخت ۴ میلیون مسکن را تعهد کرده بود.

مصداق بارزتر تلاش قالیباف برای فاصله گرفتن از دولت رئیسی آن بود که دیروز جلیل محبی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حکمرانی منصوب کرد. لازم به یادآوری است که محبی پیش‌تر با انتقادات خود از دولت رئیسی به چشم آمده بود. خصوصا وقتی تاکید کرد که رئیسی توان اداره یک ساختمان ۵ طبقه را هم ندارد. 

او یک بار دیگر هم در توییتر نوشته بود: «رئیسی و روحانی به یک میزان بی‌عرضه‌اند. صرفا جنس بی‌عرضگی‌شان متفاوت است».

منبع: نامه نیوز 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین