کد خبر: ۹۱۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹

بیانیه اخیر مسعود پزشکیان، مایه دلگرمی اهل سنت بود

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکیان هم از نظر زبانی آذری است و هم اینکه در یک شهر کردنشین متولد شده و با آداب و رسوم کردها آشناست و می‌شود ایشان را یک شخصیت جامع الاطراف دانست.
بیانیه اخیر مسعود پزشکیان، مایه دلگرمی اهل سنت بود
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکیان هم از نظر زبانی آذری است و هم اینکه در یک شهر کردنشین متولد شده و با آداب و رسوم کرد‌ها آشناست و می‌شود ایشان را یک شخصیت جامع الاطراف دانست که درد اقوام و ملیت‌های ایران را می‌داند. جلال جلالی زاده، درباره وضعیت پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر من کاندیدا شدن آقای پزشکیان خیلی کار مثبت و مفیدی بوده، چون به هر صورت با توجه به سوابق مثبت، پاکدستی و پاکدامنی و همچنین سابقه اجرایی و قانون‌گذاری و از نظر تخصصی و ارتباط با مردم و همچنین از نظر سابقه جبهه و جنگ هم به هر صورت می‌طلبد که شخصی مثل ایشان به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

ایشان هم از نظر زبانی آذری است و هم اینکه در یک شهر کردنشین متولد شده، با آداب و رسوم کرد‌ها آشنا است یعنی می‌شود ایشان را یک شخصیت جامع الاطراف دانست که درد اقوام و ملیت‌های ایران را می‌داند و با آن‌ها آشناست و از این جهت که شخص متدین، متواضع و آدم صریح الهجه‌ای است، من معتقدم که کاندیدا شدن ایشان به عنوان رییس‌جمهور اقدام مثبت و ارزشمندی بوده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه بیانیه اخیر پزشکیان، مایه دلگرمی اهل سنت بود، گفت: این بیانیه‌ای که ایشان داده بودند، بیانیه مثبت و ارزشمندی بود و به نظر من تاکنون هیچ کاندیدایی چنین بیانیه‌ای را خطاب به همه‌ی اقوام و مذاهب و برای ایرانیان صادر نکرده است. برای اولین بار اسمی از تالش‌ها بردند و اسم تمام اقوام و مذاهب ایرانی را آوردند این می‌تواند موجب دلگرمی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین