کد خبر: ۹۱۴۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹

گفتمان پزشکیان مورد رغبت نسل جوان است

عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: بنا به شواهدی که در شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌آید، احساس می‌کنم تعدد رأی آقای پزشکیان، قابل‌توجه باشد.
گفتمان پزشکیان مورد رغبت نسل جوان است
آفتاب‌‌نیوز :

عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: بنا به شواهدی که در شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌آید، احساس می‌کنم تعدد رأی آقای پزشکیان، قابل‌توجه باشد. پیش‌بینی من خیلی به اظهارنظر‌های جناب پزشکیان و جلساتی که در روز‌های آینده تحت عنوان مناظره و تحلیل دیدگاه‌ها برگزار خواهد شد، وابسته است.

در نهایت برداشت‌مان این است که آقای پزشکیان رأی بالایی را در انتخابات تیرماه به دست خواهد آورد. سیدمحمد بطحایی یکی از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در مورد تحلیل خود از حضور پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولا از شورای نگهبان بابت چینش ترکیب نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری که تلاش کرد از سلایق مختلف سیاسی که در کشور وجود دارد نمایندگانی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور داشته باشند تشکر می‌کنم.

آقای پزشکیان می‌تواند تعدادی از افرادی که تمایل به میانه‌روی یا اصلاح‌طلبی دارند، یا به هر دلیلی کاندیدا‌های مورد حمایت جریان اصولگرا را نقد می‌کنند، نمایندگی کند. پیش‌بینی می‌شود به دلیل توجهی که شورای نگهبان دارد ما انتخابات پرشورتری نسبت به انتخابات مجلس که چندماه قبل برگزار شد، داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین