کد خبر: ۹۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹

گل‌محمدی در پرسپولیس جانشین دستیارش می‌شود؟

در حالی که باشگاه پرسپولیس در تلاش برای جذب مربی خارجی جدید است مراجعه به مربی سابق این تیم یعنی یحیی گل‌محمدی هم می‌تواند یکی از گزینه‌های روی میز باشد.
گل‌محمدی در پرسپولیس جانشین دستیارش می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته و در میانه‌های راه یحیی گل‌محمدی به دلیل اختلاف با رضا درویش بر سر مسایل مالی و هم چنین جذب بازیکن اردوی تیم را رها و پای خود را در یک کفش کرد که از تیم جدا شود. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ابتدا گفت که یحیی گل‌محمدی از مربیگری خسته شده است، اما یحیی گل‌محمدی این خبر را تکذیب کرد و گفت برای ادامه مربیگری اشتیاق زیادی دارد.

حال سوال مهم و اساسی اینجاست آیا در این برهه از زمان امکان بازگشت یحیی گل‌محمدی به اردوی سرخ‌ها وجود دارد؟

باشگاه در تلاش برای جذب مربی خارجی است و جالب اینجاست به تازگی باشگاه مطالبات معوقه یحیی گل‌محمدی را پرداخت کرده است تا دیگر هیچ تعلق خاطری بین باشگاه و سرمربی وجود نداشته باشد!

به نظر باشگاه پرسپولیس در این برهه از زمان مایل نیست یحیی گل‌محمدی را به خدمت بگیرد. به خصوص که مدیریت باشگاه تغییر نکرده است و همکاری دوباره رضا درویش و یحیی گل‌محمدی دور از انتظار است. نکته مهم دیگر اینکه مشکل یحیی گل‌محمدی برای ادامه کار در لیگ برتر است. مشکلی که بعد از جدایی از تیم پرسپولیس برای این مربی آغاز شد. مشکلی که موجب شد یحیی گل‌محمدی نتواند مربی فولاد یا تراکتور شود و حتی ممکن است آینده مربیگری این مربی را با خطر مواجه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین