کد خبر: ۹۱۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۴
جادوگر از هواپیما می‌ترسد

علی کریمی: با هواپیما سفر نخواهم کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جادوگر از هواپیما می‌ترسد. این خبری است که از باشگاه استیل‌آذین پس از عقد قرارداد علی کریمی با این تیم به بیرون درز کرده است.

سقوط متوالی دو هواپیما و نقص فنی بیش از 10 فروند هواپیمای داخلی در 10 روز گذشته باعث شده تا بسیاری از اهالی ورزش هم مثل دیگر هموطنانمان اعتمادی به سفرهای هوایی نداشته باشند. سپاهان و استقلال، دو تیم شاخص لیگ برتری ترجیح دادند تا در ابتدای فصل جدید با خرید اتوبوسی مجهز، همه سفرهای داخلی‌شان را زمینی انجام دهند و بسیاری دیگر از تیمهای داخلی هم قطار و اتوبوس کرایه‌ای را در این شرایط به هواپیما ترجیح می‌دهند.
ترس از سقوط در این روزها حتی باعث شد که بازیکن خارجی مد نظر باشگاه فولاد خوزستان از سفر به ایران منصرف شود. 

در این میان علی کریمی بازیکن جدید استیل‌آذین هم تصمیم گرفته که فعلاً با هواپیما سفر نکند و برای رفتن به شهرهای دیگر از اتومبیل شخصی‌اش استفاده کند. او حتی پس از عقد قرارداد با استیل‌آذین برای رفتن به تبریز ترجیح داد بلیت هواپیما نگیرد و با اتومبیل شخصی‌اش به اردوی این تیم اضافه شود.

کریمی قبل از عقد قرارداد با استیل‌آذین شرط جالب‌توجهی را برای مالک این باشگاه تعیین کرد. او پس از گفت‌وگویی که با هدایتی داشت به مالک باشگاه استیل‌آذین گفت که در صورتی که این تیم در خارج از تهران بازی داشته باشد با هواپیما سفر نخواهد کرد و ترجیح می‌دهد که با اتومبیل شخصی‌اش به اردوی استیل‌آذین اضافه شود. این موضوع مورد موافقت هدایتی قرار گرفت و کریمی در بازی‌های بیرون از خانه استیل‌آذین اگر خودش بخواهد، همراه با تیم سفر نخواهد کرد که این موضوع به دلیل ترس او از هواپیما است.

البته علی کریمی در سالهای گذشته سفرهای بسیاری را با هواپیما انجام داده و همیشه او با مسئولان فدراسیون فوتبال بر سر نوع بلیت‌های پروازهای خارجی که به بازیکنان ملی اختصاص داده می‌شد گلایه داشت. او در بسیاری از سفرها که همراه تیم ملی می‌رفت با هزینه شخصی بلیت‌های درجه یک می‌خرید تا آسایشی بیشتر داشته باشد. او همیشه در این باره می‌گفت: «من باید ساعات زیادی را در پرواز باشم و نشستن در صندلی‌های عادی خستگی عضلانی‌ام را تشدید می‌کند.» او اما در پرواز‌های داخلی که غیر از نوع صندلی‌هایش، امنیتی بالا هم ندارند، ترجیح داده تا جای ممکن از نشستن در هواپیما خودداری کند.

دیگر ستاره شاخص لیگ که از پرواز ترس دارد، علیرضا نیکبخت واحدی، ستاره محروم تراکتورسازی است. دو سال قبل شیث رضایی برای ترساندن او خود را به سیستم صوتی پرواز تهران به شیراز رساند و فریاد زد هواپیما در حال سقوط است. اتفاقی که شوکی بزرگ را به مسافران وارد آورد و حاشیه‌ساز شد.

علی پروین از دیگر چهره‌های سرشناس فوتبال ایران است که از پرواز ترس دارد و بیشتر اوقات از سفرهای هوایی انصراف می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین