کد خبر: ۹۱۴۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵

زاکانی به پزشکیان توهین کرد!

زاکانی گفت: آقای پزشکیان نکات کلی مطرح کردند و همه چیز را به همه چیز گره زدند و تهش گفتند نمیتوانیم. تعجب کردم چطور نامزد رئیس جمهوری شدند!
زاکانی به پزشکیان توهین کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی در دور دوم پاسخ به سوالات  به پزشکیان توهین کرد و انتقاد قالیباف از افزایش نقدینگی را رد کرد.

بخشهایی از اظهارات وی به شرح زیر است:

مردم عزیز ما میتوانیم. این صحبتهای ناامیدکننده شما را ناامید نکند.

جلوگیری از خام فروشی، دلارزدایی، حاکمیت مردم در عرصه اقتصاد، خصوصی سازی و نه اختصاصی سازی، خلق ثروت و توزیع عادلانه بین مردم، با مشارکت مردم جزو موضوعات اساسی است.

 زیبا می‌شود مملکت را اداره کرد لذا این صحبتهایی که برخی می کنند شما را ناامید نکند.

قالیباف گفت نقدینگی ۲۵ برابر شده، من می گویم نقدینگی مفید است ولی مهم است که رها نشود و سرمایه گذاری شود. درچین نسبت نقدینگی به ناخالص بیش از ۲۰۰ درصر و میانگین دنیا ۱۴۰ درصد است و در ایران ۷۵ درصد. لذا نقدینگی اصلش بد نیست.

 آقای پزشکیان نکات کلی مطرح کردند و همه چیز را به همه چیز گره زدند و تهش گفتند نمیتوانیم. تعجب کردم چطور نامزد رئیس جمهوری شدند!

ناظر به موضوع کار، آقای پزشکیان! مردم الان اطلاعات و آمار دستشان است. ترکیه هم عضو ناتو هم WTF است و هم اف ای تی اف، ۲۵۰ میلیارد دلار هم در بازه‌ای در آن سرمایه گذرای شده. در ۲۰۲۳، ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه  گذاری اما ارزش پولش بسیار کاهش یافته است.

موضوع رشد هشت درصد هم توجه به نیروی انسانی و سرمایه و آموزش را می طلبد. آقای پورمحمدی هم نکاتی گفتند که مبنائاً راه را اشتباهی رفتند. با اینجور مسائل نمیتوان دولتداری و حکومتداری کرد. میتوان شعار داد و حرف قشنگ زد ولی نمیتوان مشکل مردم را حل کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین