کد خبر: ۹۱۴۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

آخرین جزییات حادثه آتش سوزی بیمارستان رشت

سخنگوی سازمان مدیریت بحران آخرین جزئیات از حریق در بیمارستان قائم رشت را تشریح کرد.
آخرین جزییات حادثه آتش سوزی بیمارستان رشت
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: در حادثه بیمارستان رشت تاکنون ۹ نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست داده‌اند و ابعاد و دلایل بروز این حادثه در حال بررسی است.

حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به آخرین جزئیات از حریق در بیمارستان قائم رشت، اظهار کرد: در بامداد روز ۲۹ خرداد سال ۱۴۰۳، بیمارستان قائم شهرستان رشت دچار حریق شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، نیروهای امدادرسان از دستگاه‌های مسئول و متولی از جمله آتش نشانی، اورژانس و همچنین هلال احمر و سایر دستگاه‌ها در محل حاضر و مستقر شدند.

وی افزود: بلافاصله در اولین اقدام نسبت به تخلیه امن و ایمن بیمارستان اقدامات لازم انجام شد و با ۲۰ دستگاه آمبولانس، بیمارانی که نیاز به انتقال به سایر بیمارستان‌ها داشتند به سرعت نسبت به انتقال این بیماران به بیمارستان‌های مراکز درمانی شهرستان‌های اطراف اقدامات لازم صورت گرفت.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: همه مراکز درمانی و اورژانس شهرستان‌های رشت، فومن، لاهیجان و صومعه سرا در آماده باش کامل قرار گرفتند و نسبت به پذیرش بیماران انتقالی شرایط را فراهم کردند.

ظفری ادامه داد: کل بیماران بستری در بیمارستان قائم رشت بر اساس گزارش‌های دریافتی ۱۴۲ بیمار گزارش شده است که از این تعداد ۱۰۷ بیمار به سایر مراکز درمانی انتقال و ۲۶ بیمار به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند. در حال حاضر حریق بیمارستان اطفا شده و شرایط تحت کنترل است.

ظفری گفت: متأسفانه در این حادثه تاکنون ۹ نفر از هم‌وطنان عزیز ما جان خود را از دست داده‌اند. ابعاد و دلایل بروز این حادثه در حال بررسی است و اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین