کد خبر: ۹۱۴۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

خطیر: باید یاد بگیرم ریلکس و آرام باشم!

سنگربان جوان تیم نساجی مازندران درباره شرایط این تیم صحبت کرد.
خطیر: باید یاد بگیرم ریلکس و آرام باشم!
آفتاب‌‌نیوز :

حسین خطیر دروازه‌بان ۲۴ ساله جوان تیم نساجی در لیگ بیست و چهارم چهره‌ای بود که چندان برای این تیم به میدان نرفت و در ادامه نیم فصل دوم، مصدومیت علیرضا رضایی هم سبب شد لوان پولی برزیلی به نساجی بپیوندد. با این حال خطیر هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر ۴ بازی انجام داد و اکنون در پایان لیگ بیست و سوم، با ذهنیتی متفاوت خودش را برای ادامه دوران بازیگری آماده می‌کند. او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره شرایط تیم نساجی در لیگ بیست و سوم صحبت کرد و در ابتدا اظهار داشت: خدا را شاکریم که تیم در لیگ ماند و شرمنده مردم نشدیم. نساجی از تیم‌های پرطرفدار لیگ است و نساجی عضوی از خانواده مردم این شهر است. فصل از نظر فنی برای من تنها یک جمله دارد و می‌توانم بگویم خدا را شکر؛ ۴ بازی برای تیم انجام دادم و در آسیا هم کلین شیت کردم هم مقابل الهلال یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا بازی کردم.

او با اشاره به حضور لوان پولی در این تیم گفت: لوان دروازه‌بان فوق العاده‌ای است و آن تجربه‌ای که دارد به تیم کمک زیادی کرد. من با سبک گلری او حال می‌کنم و ریلکسی خاصی دارد. گلر باید در اوج هیجانات آرام باشد و این از خصوصیات خوب اوست.

خطیر همچنین به درباره ارتباطش با سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی سابق نساجی نیز توضیح داد: او تیم خوبی بسته بود و برای این تیم خیلی زحمت کشید. فوتبال همین است و یک روزی هم به بن بست می‌خوری. او سرمربی خیلی خوبی بود و این را در آلومینیوم و پدیده نشان داد و در نساجی هم به مشکل خورد و قرار نیست در همه جا موفق شویم. من مدیون او هستم و هم ۲ بار در آسیا به من بازی داد و در تمرینات نکات زیادی به من می‌گفت. در جاگیری و گارد‌های گلری نکات مهمی داشت و آدم باشخصیت و جنتلمنی است که همیشه برایش آرزوی موفقیت دارم.

دروازه‌بان جوان تیم نساجی به جو پرشور هواداران این تیم واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: هواداران نساجی بهترین هواداران فوتبال ایران هستند و امتیازاتی را که در هفته‌های پایانی گرفتیم، مدیون هواداران هستیم. هر تیمی از پرسپولیس و استقلال تا تیم‌های دیگر که به وطنی می‎آیند با جو وحشتناکی روبرو می‌شوند. هواداران با این تیم زندگی می‌کنند و خودم که از بچگی در این شهر بزرگ شدم و از همان بچگی روی سکوها، این تیم را تشویق می‌کردم متوجه می‌شوم که هواداران چه حسی دارند. شاید خیلی از هواداران پول بلیت ندارند، اما می‌آیند تا تیم را تشویق کنند.

وی افزود: من یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که خودم را به کادرفنی ثابت کنم و شماره یک این باشگاه را بپوشم. من علاقه زیادی به این تیم دارم و، چون از بچگی هوادارش بودم و در آسیا و لیگ هم به واسطه نساجی بازی کردم، به این تیم حس خاصی دارم. اگر شرایط بود که بازی کنیم که چه بهتر، اما پیشنهاداتی خوبی دارم که باید ببینم چه تصمیمی برای آینده‌ام بهتر است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین