کد خبر: ۹۱۴۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

دین‌محمدی: استقلال باید خیلی زود با نکونام شروع کند

وقفه در تصمیم‌گیری‌ها و نامشخص بودن وضعیت باشگاه استقلال انتقاد پیشکسوت استقلال را نسبت به شرایط همراه داشت.
دین‌محمدی: استقلال باید خیلی زود با نکونام شروع کند
آفتاب‌‌نیوز :

 سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال عملکرد کلی باشگاه را در چند هفته گذشته نگران کننده عنوان کرد و اعتقاد دارد که مدیران و مسئولان این تیم هرچه سریع‌تر باید برنامه‌های آینده این باشگاه را مشخص کنند و تیم را برای فصل آینده آماده کنند.

دین‌محمدی در ابتدا اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برای تصمیم گیری‌های باشگاه استقلال زمان کشته می‌شود، دلشان برای این هوادار نمی‌سوزد که هرسال باید منتظر بماند و شرایط تیم نامشخص باشد؟ این اتفاق هر سال در استقلال رقم می‌خورد و با از دست رفتن زمان رسما نقل و انتقالات و آماده سازی قبل از لیگ را از دست می‌دهد.

او در ادامه گفت: کارنامه جواد نکونام مشخص است و با تمام مشکلاتی که داشت موفق شد تیم را نایب قهرمان کند و در هفته‌های پایانی بنا به اتفاقاتی که رقم خورد جام را از دست داد، او به تمام مشکلات تیم آگاه است، روی بازیکنان شناخت دارد و از لحاظ فنی هم در شرایط خوبی به سر برد و به نظر می‌رسد که ادامه دادن با او تصمیمی منطقی باشد.

دین‌محمدی افزود: اگر از اول استارت خوبی نداشته باشی در کل فصل به مشکل می‌خوری، اگر می‌خواهند بازیکن بگیرند الان بهترین موقع است و باید شروع کنند، فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد که سریع تصمیم‌گیری نمی‌کنند، الان که هولدینگ آمده توقع می‌رفت که نسبت به سال‌های گذشته سریع‌تر انتصاب‌ها صورت بگیرد و شرایط تیم مشخص شود.

او در انتها گفت: با توجه به اینکه تراکتور، پرسپولیس و خیلی تیم‌های دیگر هنوز سرمربی ندارند این بهترین شرایط برای استقلال بود که لیست ارائه کند و بازیکنان را جذب کند، نباید وقفه ایجاد شود و باید هرچه سریع‌تر تصمیم‌گیری‌ها انجام شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین