کد خبر: ۹۱۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۸

نحوه پوشش خبر دادگاه متهمان حوادث پس از انتخابات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محل دقیق برگزاری دادگاه امروز متهمان مسایل و حوادث پس از انتخابات به خبرگاران اعلام نشده بود و خبرنگاران صبح امروز چندین بار از دادسرای عمومی و انقلاب تهران به دادسرای کارکنان دولت و سپس مجتمع امام خمینی(ره)، نقل مکان کردند. 

حضور نمایندگان تمامی رسانه‌ها در این دادگاه پذیرفته نشد و اجازه ورود به هیچ خبرنگار خارجی داده نشد. خبرنگاران داخلی نیز به جز معدود خبرنگاران خبرگزاری‌ها امکان حضور نیافتند.

در این میان تیم خبری prees tv که متعلق به بخش برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است در نظر داشت در جریان محاکمه امروز در مجتمع امام خمینی(ره) در دادگاه حضور یابد با ممانعت ماموران مواجه شد. 

فیلم بردار این تیم خبری بی‌اطلاع از ممنوع بودن تصویر برداری از محل دادگاه عمومی و انقلاب تهران،دوربین خود را در مقابل این دادگاه قرار داده و مشغول تهیه فیلم از عبور و مرور متهمان و افراد حاضر در محل بود.

ماموران انتظامی به محض اطلاع از این موضوع با او برخورد کرده و در حالی که با اصرار تیم خبری مذکور از شکاندن دوربین مذکور صرف نظر کردند، فیلم آن را ضبط نموده و مانع از رود این تیم خبری به سالن اجتماعات اداره کل دادگستری تهران (مجتمع امام خمینی) که محل برگزاری محاکمات بازداشت شدگان اخیر بود، شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین