کد خبر: ۹۱۴۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
رئیس ستاد انتخابات پزشکیان:

آیا قانون اجازه داده در خیابان دختر مردم را سوار ون کنند و ببرند؟

«مسأله دیگر اینکه باید ببینیم در اجرای قانون آیا از قانون جلوتر رفتیم؟ آیا قانون اجازه داده که در خیابان دختر مردم را از جمع خانواده و همراهی پدر یا مادر جدا کنند و سوار ون کنند و ببرند؟»
آیا قانون اجازه داده در خیابان دختر مردم را سوار ون کنند و ببرند؟
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان گفت: باید ببینیم در اجرای قانون آیا از قانون جلوتر رفتیم؟ آیا قانون اجازه داده که در خیابان دختر مردم را از جمع خانواده و همراهی پدر یا مادر جدا کنند و سوار ون کنند و ببرند؟

علی عبدالعلی‌زاده رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی گفت: تا این لحظه کلیه ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در سراسر استان‌ها تشکیل شده است و همچنین جبهه اصلاحات هم که حمایت خود را از ایشان اعلام کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره انتخابات صداوسیما زمان خوبی را به نامزدها اختصاص داده است، گفت: همچنین فضای مجازی هم نقش پررنگ و اثرگذاری در انتخابات دارد و ما هم چند گروه در زمینه فعالیت در فضای مجازی تشکیل داده‌ایم که یک گروه آقای دکتر پزشکیان را از زبان دوستان و همکاران گذشته ایشان معرفی می‌کند، گروه دیگری از این دوستان به شبهات و مباحثی پیرامون عملکرد یا بیانات و برنامه‌های ایشان پاسخ می‌دهند. خوشبختانه این گروه‌ها در حال فعالیت هستند و مردم هم نشان داده‌اند که به فضای مجازی در امر انتخابات و شناخت نامزدها توجه دارند.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در پاسخ به این سوال که «کدام‌یک از نامزدهای جریان اصولگرایی را جدی‌ترین رقیب دکتر پزشکیان میدانید؟» ابراز داشت: طبق نظرسنجی‌هایی که انجام گرفته میان ۵ نامزد اصولگرا آقای قالیباف در میان آن‌ها در رتبه نخست قرار دارد، ما منتظریم تا روزهای آخر که ببینیم آیا همه کسانی که مورد تایید صلاحیت شورای نگهبان قرار گرفتند در رقابت باقی می‌مانند یا برای تقویت ایشان از رقابت کنار خواهند رفت. تا این لحظه جدی‌ترین رقیب و نفر اول نظرسنجی‌ها در میان اصولگرایان آقای قالیباف است.

عبدالعلی‌زاده درخصوص مسأله حجاب عنوان کرد: اگر فردی بی‌حجاب یا بدحجاب است خب این یک نقص است که از او بیرون زده این را باید با فرهنگ‌سازی اصلاح کنید تا درست شود یک بحث دیگر قانون است که می‌گویند این مسأله قانون دارد خب باید دید که آیا این قانون هم مانند سایر قوانین اجرا می‌شود و تفاوت بین خودی و غیرخودی دارد یا اینکه درست اجرا می‌شود؟

وی ادامه داد: مسأله دیگر اینکه باید ببینیم در اجرای قانون آیا از قانون جلوتر رفتیم؟ آیا قانون اجازه داده که در خیابان دختر مردم را از جمع خانواده و همراهی پدر یا مادر جدا کنند و سوار ون کنند و ببرند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین