کد خبر: ۹۱۵۱۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

جکی چان دوبلور انیمیشن می‌شود

در ماه‌های آینده باید انتظار اکران کدام انیمیشن‌ها را بکشیم؟ اگر اهل دیدن انیمیشن هستید، باید منتظر انیمیشن‌های جذابی در آینده باشید.
جکی چان دوبلور انیمیشن می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

فروش ۳۰۰ میلیون دلاری قسمت دوم انیمیشن «درون و بیرون» ساخته کِلسی مان در چند روز نخست اکرانش، کمپانی دیزنی را امیدوار کرده بالاخره بعد از مدت‌ها که این کمپانی با چالش‌های مالی فراوانی روبه‌رو بود، با فروش بالای این انیمیشن بتواند بر مشکلاتش فائق آید. امسال قسمت چهارم «پاندای کونگ‌فوکار» هم اکران شد که در گیشه به فروشی تقریبا ۵۵۰ میلیون دلاری رسید که با توجه به بودجه ۸۵ میلیون دلاری آن فروش قابل توجهی است.

انیمیشن «فیلم گارفیلد» هم که با بودجه‌ای ۶۰ میلیون دلاری تولید شده بود، در گیشه حول‌وحوش ۲۲۰ میلیون دلار فروخت. بودجه انیمیشن «درون و بیرون ۲» ۲۰۰ میلیون دلار بوده و برای اینکه خیال دیزنی از بابت سوددهی آن راحت شود، هنوز باید تماشاگران بیشتری را به سینما بکشاند و بلیت‌های بیشتری بفروشد.

طبیعتا فروش بالای «درون و بیرون ۲» روی بازار انیمیشن‌های دیگری هم که تا انتهای سال میلادی اکران می‌شود، می‌تواند اثر بگذارد. چند انیمیشنی را که امسال یا سال دیگر اکران می‌شوند برای شما معرفی کرده‌ایم.

موفاسا: شیرشاه

انیمیشنی فوتورئال که دنباله‌ای بر «شیرشاه» سال ۲۰۱۹ است و قرار است ۲۰ دسامبر امسال اکران شود. «شیرشاه» کلاسیک دوبعدی بود و در سال ۱۹۹۴ اکران شد و یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما بود.

روزی روزگاری سرنوشت

در این انیمیشن که ۱۸ آگوست اکران می‌شود، جکی چان به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان و البته صداپیشه حضور دارد. داستان این انیمیشن درباره سه حیوان است که سرنوشت آن‌ها را دور هم جمع می‌کند.

سلام کیتی

کیتی شخصیتی شناخته‌شده خصوصا برای دختربچه‌هاست. انواع و اقسام محصولات کیتی از عروسک و کیف گرفته تا کالای خواب و لباس و... در بازار پیدا می‌شود. حالا قرار است انیمیشن جدیدی درباره این شخصیت در ۲۷ دسامبر امسال به روی پرده سینما‌ها برود.

دودمان فراوش‌شده

مستند انیمیشنی که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست و فقط مشخص است که در ژانویه سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود.

در ضمن، «کایارا» و «الیو» هر دو انیمیشن‌هایی هستند که در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شوند و احتمالا از انیمیشن‌های موفق سال آینده خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین