کد خبر: ۹۱۵۲۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

پرده گشایی جدید از پشت پرده قتل شهردار شیراز

در این خبر به پرده گشایی جدید از پشت پرده قتل شهردار شیراز، پرداخته شده است.
پرده گشایی جدید از پشت پرده قتل شهردار شیراز
آفتاب‌‌نیوز :

به‌نظر می‌رسد درگذشت رضا مسعودی یک سانحه بوده است و تا به حال مستندی برای قتل و جنایت نگرفته‌ایم و دادسرا هنوز روی این موضوع کار می‌کنند.

سید کاظم موسوی امروز (۳۰ خرداد ماه) در آستانه هفته قوه قضاییه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، به تشریح دستاورد‌های دادگستری فارس و مجموعه‌های وابسته به قوه قضائیه پرداخت و گفت: استان فارس چهارمین استان پرجمعیت کشور است و یکی از امن‌ترین استان‌ها به‌شمار می‌رود.

وی درباره پرونده مسمومیت پزشکان که ابعاد وسیعی داشت، گفت: پرونده پزشکان که البته بسیاری از افراد مهمانی، پزشک نبودند، در شعبه ۲۰ دادیاری دادسرای ویژه امور جنایی در حال بررسی است و قرار بازداشت ۱۵ نفر داده شده است و عده‌ای نیز با وثیقه از زندان آزاد شدند. بهمچنین پرونده فوت فرزانه اکبری در شعبه ۸ بازپرسی دادسرا در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: پرونده دومیدانی آقا و خانم در مرحله اخذ آخرین دفاع از متهمان است. درباره پرونده خیریه نرجس با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست در شعبه ۱۰۱ در حال بررسی است که البته این پرونده نواقصی داشت و دوباره به دادسرا آمد و تیر و مرداد امسال منتهی به صدور رأی خواهد شد. پرونده کلاهبرداری دیجی‌ماه برای تجدید نظر به دادگاه آمده است که به‌زودی منتهی به صدور رأی می‌شود.

وی ادامه داد: پرونده شهید کوروش بازیار در شعبه ۸ بازپرسی در حال اظهار نظر است. همچنین پرونده تعرض به بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام در مراحل تجدید نظر است و با یک اصلاحات جزیی به‌زودی رأی عمومی آن صادر خواهد شد.

او با بیان اینکه پرونده اختلاس در شرکت آبفا در حال رسیدگی است، گفت: پرونده خواستگاری در آرامگاه حافظیه شیراز در دادسرا در مرحله تعیین تکلیف است و به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

وی درباره پرونده فوت رضا مسعودی، شهردار منطقه ۵ شیراز، اعلام کرد: به‌نظر می‌رسد درگذشت رضا مسعودی یک سانحه بوده است و تا به حال مستندی برای قتل و جنایت نگرفته‌ایم و دادسرا هنوز روی این موضوع کار می‌کنند.

موسوی درباره سگ‌گردانی و حمله سگ‌ها به مردم نیز اظهار کرد: این مورد در حال بررسی است و به‌زودی اقدامات لازم انجام می‌شود.

منبع: صفحه اقتصاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین