کد خبر: ۹۱۵۲۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳

فرار سوییس از شکست مقابل اسکاتلند؛ هر دو تیم امیدوار به صعود

 تیم ملی فوتبال سوییس در چارچوب دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) با تساوی یک بر یک مقابل تیم ملی اسکاتلند متوقف شد.
فرار سوییس از شکست مقابل اسکاتلند؛ هر دو تیم امیدوار به صعود
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملی فوتبال سوییس و اسکاتلند در چارچوب دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه چهارشنبه شب در ورزشگاه کلن اشتادیون با قضاوت ایوان کروزلیاک برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در گروه A یورو ۲۰۲۴ تیم‌های ملی آلمان، سوییس، مجارستان و اسکاتلند حضور دارند که قبل از این دیدار آلمان میزبان موفق شد با برتری ۲ بر صفر مقابل مجارستان به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کند.

در حالی که شاگردان مورات یاکین توپ و میدان را در اختیار داشتند بر خلاف جریان بازی این اسکاتلند بود که موفق شد در دقیقه ۱۳ به گل دست پیدا کند. ضربه اسکات مک تامینی پس از برخورد به پای فابیان شار تغییر جهت داد و وارد دروازه یان زومر شد تا سومین گل‌به خودی جام به شکل رقم بخورد.

سرانجام سوییس مزد حملات خود را در دقیقه ۲۶ گرفت. ژردان شکیری موفق شد با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه توپ را به طاق دروازه اسکاتلند رساند تا سوییس با یک سوپر گل خیلی زود به بازی برگردد. شکیری با گلزنی در این دیدار به تنها بازیکنی تبدیل شد که در هر ۶ تورنومنت معتبر ملی گذشته موفق گلزنی شده است.

با این نتیجه تیم فوتبال سوییس بعد از آلمان ۶ امتیازی با ۴ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل اسکاتلند با یک امتیاز بالاتر از مجارستان در رتبه سوم ایستاد و به صعود از این گروه امیدوار ماند.

ترکیب ابتدایی تیم ملی سوییس:

یان زومر، مانوئل آکانجی، فابین شار، ریکاردو رودریگز، میشل آبیشر، گرانیت ژاکا، رمو فرولر، سیلوان ویدمر، ژردان شکیری، دان اندویه و روبن وارگاس.

سرمربی: مورات یاکین

ترکیب ابتدایی تیم ملی اسکاتلند:

آنگس گان، گرانت هانلی، جک هندری، کیران تیرنی، اندرو رابرتسون، بیلی گیلمور، کالوم مک کرگر، آنتونی رالستون، اسکات مک تومینای، جان مک گین و چه آدامز.

سرمربی: استیو کلارک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین