کد خبر: ۹۱۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۶

عزیمت هاشمی شاهرودی به قم قوت گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه عزیمت آیت الله هاشمی شاهرودی به مشهد در ایام پس از تحویل مسند ریاست قوه قضائیه را منتفی اعلام کرد و از راهی شدن وی به قم خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حجت الاسلام ایزد پناه در گفتگویی با مهر با اعلام این خبر تصریح کرد: «هم اکنون بحث عزیمت آیت الله هاشمی شاهرودی به مشهد مقدس منتفی شده است و راهی شدن وی به قم جهت کار فقهی، حوزی و مرجعیت قوت گرفته است».

این اظهارات در حالی از سوی ایزدپناه مطرح می شود که گمانه زنیها حکایت از عزیمت آیت الله هاشمی شاهرودی به مشهد مقدس پس از تحویل پست ریاست قوه قضائیه به حجت الاسلام لاریجانی و پرداختن به کار فقهی و حوزی می کرد.

دوران ده ساله رئیس فعلی دستگاه قضایی کشور در حالی رو به پایان است که عزیمت به مشهد مقدس و انتصاب به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان در مورد آیت الله شاهرودی نیز مطرح است.

آیت الله هاشمی شاهرودی نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری است و بیت او در خیابانی منتهی به حرم امام رضا(ع) در مشهد قرار دارد.

رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه در ادامه گفتگو با مهر خاطرنشان کرد: «تا پایان مدیریت هاشمی شاهرودی چند روز دیگر باقی است و باید منتظر بود تا ببینیم ایشان چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین