کد خبر: ۹۱۵۳۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

برق ۱۲۶ ساختمان در اصفهان قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: برق ۱۲۶ ساختمان اداری پرمصرف در سطح استان اصفهان قطع شد، این اقدام به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه و عدم مدیریت صحیح مصرف در این ادارات، توسط سیستم‌های کنتور‌های هوشمند انجام شد.
برق ۱۲۶ ساختمان در اصفهان قطع شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات هیأت وزیران و با هدف گذر موفق از پیک تابستان برق، طرح‌های تشویقی و تنبیهی مدیریت مصرف در حال اجرا است.

وی افزود: روز گذشته شاهد قطع برق ۱۲۶ ساختمان اداری پرمصرف در سطح استان اصفهان بودیم، این اقدام به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه و عدم مدیریت صحیح مصرف در این ادارات، توسط سیستم‌های کنتور‌های هوشمند انجام شد.

مرادی گفت: با وجود تذکرات و اخطار‌های مکرر، برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به این موضوع توجه کافی نداشته و در مصرف برق بی‌رویه و غیراصولی اصرار ورزیده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: با توجه به شرایط گرمای شدید هوا و مصرف بالای برق برق در سطح کشور، ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت صحیح مصرف بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت توزیع برق استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اکثریت قریب به اتفاق ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، از ادارات پرمصرف تقاضا دارد تا با درک شرایط حساس کنونی، نسبت به اصلاح الگوی مصرف خود اقدام کرده و در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

مرادی افزود: از عموم هم استانی‌های گرامی نیز تقاضا می‌کنیم تا با رعایت ساده‌ترین اصول صرفه‌جویی در مصرف برق، ما را در گذر از این پیک حساس یاری رسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین