کد خبر: ۹۱۵۳۹۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

چرا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد و از جمع سرخپوشان جدا شد.
چرا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی اقدام به فسخ قراردادش با تیم فوتبال پرسپولیس کرد که در ادامه علت و جزئیات بیشتر این اتفاق را می‌خوانید.

این روز‌ها که مدیران باشگاه سرخپوشان پایتخت درگیر به خدمت گرفتن سرمربی جدید هستند و مذاکراتی را هم با چند گزینه خارجی انجام داده اند بازیکنان این تیم چشم انتظار دریافت مطالبات خود هستند.

طی روز‌های گذشته برخی از بازیکنان پرسپولیس همچون مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر در زمینه عدم دریافت مطالبات خود با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را داشته‌اند و عدم توافق در این زمینه باعث شده تا آن‌ها انتقادات خود را به فضای مجازی بیاورند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس روز گذشته پیامی را علیه مدیران باشگاه منتشر کرد، اعتراض اصلی بیرانوند به عدم دریافت مطالبات خود است و موضوع از این قرار بوده که با وجود آنکه یک فصل دیگر از قرارداد بیرانوند با پرسپولیس باقی‌مانده، اما او به دلیل عدم دریافت مطالبات خود می‌توانسته قراردادش را فسخ کند. بعد از آنکه مذاکرات با مدیران باشگاه پرسپولیس مثبت پیش نرفت، علیرضا بیرانوند تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت را نهایی کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس امروز با حضور در محل سازمان لیگ، قرارداد خود را با سرخ‌پوشان پایتخت به صورت یک‌طرفه فسخ کرد؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شد در روز‌های اخیر، بخشی از مطالبات بیرانوند پرداخت شده، اما گویا پاداش‌های داده شده در طول فصل، از مطالبات علیرضا بیرانوند کسر شده و همین مسئله سبب شده تا او به سراغ فسخ قرارداد خود برود و گویا قرار نیست مسیری مشابه فصل گذشته را دروازه‌بان شماره یک سرخ‌پوشان طی کند.

بیرانوند فصل گذشته هم اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد با پرسپولیس کرده بود و حتی پای میز مذاکره با رقیب سنتی یعنی باشگاه استقلال هم نشست، ولی در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد. با این وجود، پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که بیرانوند این‌بار تصمیمی برای بازگشت به جمع پرسپولیسی‌ها ندارد و در حالی‌که گفته می‌شود مقصد بعدی بیرانوند احتمالاً استقلال نیست، خبر‌های ضدونقیض از حضور احتمالی او در تراکتور تبریز برای فصل آینده حکایت دارد. آنچه مشخص است اینکه با توجه به اختلافات به‌وجود آمده، بیرانوند تمایلی برای ماندن به پرسپولیس ندارد و باید دید او در ادامه مسیر فوتبالی خود چه تصمیماتی خواهد گرفت.

منبع: پارسینه پلاس 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین