کد خبر: ۹۱۵۴۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

حمله نامزد پوششی به ظریف، روحانی، آخوندی، جهانگیری و .../پای محمدعلی نجفی به مناظرات باز شد

زاکانی گفت: دوره سیاه ۸ ساله دولت آقای روحانی، کشور را به باد داد. به طبع ۳ سال آقای رئیسی از آن ۸ سال بالاتر است و شهید رئیسی از اقای رئیسی زنده موثرتر است.
حمله نامزد پوششی به ظریف، روحانی، آخوندی، جهانگیری و .../پای محمدعلی نجفی به مناظرات باز شد
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی، در دور دوم از دومین مناظره انتخاباتی در واکنش به صحبت‌های دیگر کاندیدا‌های دیگر، با نشان دادن نمودار‌ها و عکس‌هایی در مناظره مباحثی را مطرح کرد.

اهم اظهارات او را در ادامه می‌خوانید؛

* این نموداری است که نشان می‌دهد از همان ابتدای دولت خدمت نفری ۲۲ میلیون تومان در سال یارانه انرژی به اعتبار طلا داده خواهد شد.

* فقر مطلق از همان ابتدا ریشه‌کن خواهد شود و دهک اول بیش از دو برابر شرایط ویژه پیدا خواهد کرد، الا کسانی که بخواهند صرفه جویی نکنند.

* قیمت حامل انرژی کاهش پیدا خواهد کرد، بنزین ۳ هزار تومانی حذف شده و هزار و پانصد تومان خواهد شد.

* نکته دوم، آقای پور محمدی آدرس غلط می‌دهد و نکات جدی را بگذاریم در زمان‌ها بحث کنیم.

* مشاور آقای پزشکیان، در جلسه گفتند دولت آقای رئیسی ۳ سال فلاکت بار بود. آقای پزشکیان ۵ دور در مجلس بودند، یک دور وزیر بودند و یک دور نائب رئیس مجلس بودند و بهتر است به جای توصیه‌های اخلاقی پاسخگو باشند.

* دوره سیاه ۸ ساله دولت آقای روحانی، کشور را به باد داد. ۳ سال آقای رئیسی از آن ۸ سال بالاتر است و شهید رئیسی از اقای رئیسی زنده موثرتر است.

* سبد کالایی که در سال ۹۲ گذاشتند، ژنرال‌های اقتصادی مردم را بیچاره کرده و به فلاکت کشیدند. مسکن مهر را مزخرف خوانند، اما امروز در ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان هستند.

* گفتند ما با فساد مبارزه می‌کنیم، وقتی پرونده برادر رئیس جمهور را به خاطر پرونده‌های خواستند رسیدگی کنند، رئیس جمهور گفت اگر او را احضار کنید من اعلام جنگ می‌کنم.

* برادر معاون اول رئیس جمهور را به اتهام قاچاق ارز گرفتند وقتی دولت را تحویل گرفتند وعده حل مشکلات در ۱۰۰ روز دادند، اما بعدا گفتند که مگر انسان بی عقل است که ۱۰۰ روزه اتفاقی بی افتد. به شعور مردم توهین کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین