کد خبر: ۹۱۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۷

استامینوفن، دلیل برخورد مأموران فرودگاه دوبی با مهرجویی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دفتر داریوش مهرجویی ضمن ابراز تأسف شدید از انتشار خبر بازداشت این کارگردان برجسته کشور در دوبی، اعلام کرد: «دیروز داریوش مهرجویی در دوبی بازداشت نشد و تنها به علت موردی مشکوک در فرودگاه دوبی ماند».

به گزارش آفتاب، دفتر داریوش مهرجویی در مورد خبر دستگیری داریوش مهرجویی در فرودگاه دبی که دیروز در بعضی از رسانه‌ها منتشر شده بود، اعلام کرد: «داریوش مهرجویی که از مقررات مرتبط با مواد بهداشتی و دارویی در کشورهای عربی اطلاع نداشته، در لوازم شخصی خود چند قرص استامینوفن معمولی به همراه داشت که در فرودگاه دبی بازرسان فرودگاه به این قرص‌ها مشکوک شده‌اند و جهت آزمایش این قرص‌ها، از داریوش مهرجویی خواهش کردند در فرودگاه باقی بماند و علی‌رغم آنچه در خبرها آمده وی به بازداشتگاه نرفته است».

این دفتر در ادامه تصریح کرد: «پس از آزمایش قرص‌ها توسط ماموران فرودگاه دوبی، مشخص شد که این قرص‌ها داروهای معمولی هستند و پس از عذرخواهی مأموران فرودگاه دبی، داریوش مهرجویی فرودگاه را ترک کرد و امروز این کارگردان به ایران باز می‌گردد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۱
0
0
Motaasséfanéh, man khabaré bazdachté dariouch ra dar saité " cinemaema " kh_andam , ba titré " in yek fadjeehé melli ast. ké omidvaram har tché zoud tar anra takzib kon_and. P. Kimiavi
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین