کد خبر: ۹۱۵۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

هنیه مواضع ایران در قبال مسئله فلسطین را ستود

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای از جزئیات دیدار سرپرست وزارت خارجه ایران و هیات همراه با رئیس دفتر سیاسی این جنبش در دوحه خبر داد.
هنیه مواضع ایران در قبال مسئله فلسطین را ستود
آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه حماس آمده است که «علی باقری» سرپرست وزارت خارجه و هیات همراه او چهارشنبه شب و در جریان سفر به دوحه با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیاتی از رهبری این جنبش دیدار کرد.

طبق این بیانیه، دو طرف درباره تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با طوفان الاقصی، اوضاع مرتبط با مسئله فلسطین و تلاش‌ها برای توقف جنگ نسل کشی و تجاوزات رژیم صهیونیستی رایزنی کردند.

شرکت‌کنندگان در این نشست مقاومت افسانه‌ای ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن که در ناکام گذاشتن همه اهداف اشغالگر و ترسیم معادلات جدید برای مسئله فلسطین و منطقه موفق عملکرد را ستودند.

سرپرست وزارت خارجه ایران نیز در دیدار با هنیه تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از نبرد طوفان الاقصی به ویژه از طریق نهاد‌های منطقه‌ای و بین المللی از جمله مجموعه بریکس، سازمان شانگهای، سازمان کنفرانس اسلامی و همچنین برگزاری دیدار‌های دوجانبه با وزرای خارجه کشور‌های منطقه و بسیاری از طرف‌های بین‌المللی تاثیرگذار در راستای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از رویکرد مقاومت و ملت فلسطین را مورد بررسی قرار داد.

هنیه همچنین دیدگاه‌های ایران و جبهه‌های پشتیبانی به ویژه در لبنان، یمن و عراق و تبعات مثبت آن بر اوضاع فلسطین را ستود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین