کد خبر: ۹۱۵۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

کنایه پورمحمدی و پزشکیان به نامزد پوششی بودن زاکانی

پورمحمدی درباره زاکانی گفت: حتی اسم این آقا را نمی‌برم، چون او را نامزد جدی نمی‌دانم. /پزشکیان نیز گفت: اصلا جواب زاکانی را نمی دهم، چون اصلا بنایی برای ماندن ندارد.
کنایه پورمحمدی و پزشکیان به نامزد پوششی بودن زاکانی
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی پورمحمدی خطاب درمورد زاکانی گفت: حتی اسم این اقا را نمی‌برم، چون او را نامزد جدی نمی‌دانم. ما آخوند‌ها قرار نیست ماستمالی و توجیه کنیم.

مسعود پزشکیان نیز گفت که  اصلا جواب زاکانی را نمی دهم، چون اصلا بنایی برای ماندن ندارد. شما را نامزد جدی نمی دانم و امیدواریم تا پایان رقابت ها بمانید.

 زاکانی نیز اظهارات تندی خطاب به پورمحمدی و پزشکیان مطرح و اتهام هایی علیه اعضای ستادهای آنها مطرح کرد.

زاکانی گفت: توصیه‌ام به آقای پورمحمدی و آقای پزشکیان این است که هماهنگی ستادهای‌شان را به‌گونه‌ای انجام دهند که لااقل در یک زمان نگویند این نامزد چی هست و آن نامزد چی هست، در دو زمان مختلف صحبت و هماهنگ کنید. افرادی که در ستادهای شما هستند تخریب می‌کنند اما  شما باید برنامه‌هایتان را بیان کنید. آقای پزشکیان مراقب باشید برخی سرتان کلاه نگذارند به همان نحوی که در مجلس سرتان کلاه گذاشتند.

در این هنگام پزشکان از زاکانی پرسید: «تا آخر می‌ایستی دیگه.»

زاکانی پاسخ داد: «حتما. می‌مانم و اجازه نمی‌دهم شما رییس جمهور شوید. دائما در موضع مطالبه‌گری هستنی در حالی که باید پاسخگو کار خودتان باشید. نحوه برخورد شما اصلا درست نیست.»

وی  خطاب به پورمحمدی هم گفت: اگر قرار باشد کسی درباره فیلترینگ صحبت کند، آن فرد نباید جناب آقای پورمحمدی باشد که خودش در دوره تصدیش یکی از عوامل فیلترینگ بود. اجازه نمی‌دهم حق آقای رییسی در توسعه اینترنت شهید شود. کارهایی که روحانی نکرد، دولت رییسی انجام داد و توسعه داد. چرا می‌گوید اتوبان درست کرد و در آن دست‌انداز گذاشت؟ خب لااقل اتوبان درست کردیم، شما چه کردید؟ ناراحت نشوید.

وی رو به پورمحمدی گفت: یا آقای پورمحمدی از گذشته‌اش توبه کرده یا نه، به چیز دیگری رسیده است البته بعید می‌دانم توبه کرده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین