کد خبر: ۹۱۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۶

مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد استعفا داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور از تسلیم استعفای خود در این پست به دکتر احمدی‌نژاد خبر داد.

علی‌اکبر جوانفکر در گفت‌وگو با ایسنا درباره انگیزه خود از این اقدام گفت: «رییس‌جمهور محترم در حال بازنگری در مصادر امور اجرایی، بررسی تغییرات ضروری در ترکیب دولت کنونی و آماده کردن فهرست جدیدی از افراد برای همکاری در دولت دهم است. بنده مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور در دولت نهم بودم و اکنون به لحاظ اخلاقی، بر خود فرض می‌دانم با کناره‌گیری از این مسوولیت، دست ایشان را برای انتخاب فردی شایسته و کارآمد برای این پست که به حمدلله در کشور به وفور یافت می‌شود، باز بگذارم».

وی تاکید کرد: «افرادی که در موضوعات مختلف به رییس‌جمهور مشورت می‌دهند، باید در دوره جدید، پست خود را به رییس‌جمهور واگذار کنند و البته در صورت صلاحدید ایشان، در سمت‌های خود ابقاء خواهند شد».

وی گفت: «طبق روال دهه‌های گذشته، پست‌های مشورتی رییس‌جمهور از یک دولت به دولت دیگر منتقل می‌شد، اما فکر می‌کنم که این روال را می‌توان با بازگذاشتن دست رییس‌جمهور برای یک انتخاب جدید، تغییر داد».

مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور در مورد پذیرش مسوولیت جدید در دولت دهم گفت: «بنده خودم را نامزد هیچ مسوولیتی نکرده‌ام. معتقدم افراد واجد صلاحیت و تازه نفس فراوانی برای برعهده گرفتن مصادر امور در کشور وجود دارند و باید راه را برای حضور این افراد باز کنیم».

وی تاکید کرد: «هدف اعلام شده آقای احمدی‌نژاد، بازکردن عرصه‌های مدیریتی به روی نیروهای مومن، جوان، با انگیزه، تحصیلکرده، کارآمد و دلسوز کشور است، اما به نظر می‌رسد برخی جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای مخالف دولت با هوچی‌گری و جوسازی، حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی را برنمی‌تابند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین