کد خبر: ۹۱۵۵۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

این مرد مربی ایتالیایی پرسپولیس را پراند/ مشورتی که کار درویش را سخت کرد

در صحبت‌های نقل قول شده از یکی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس عنوان شد که اخباری به گوش مربی ایتالیایی رسیده که او را از حضور در کشورمان پشیمان کرد.
این مرد مربی ایتالیایی پرسپولیس را پراند/ مشورتی که کار درویش را سخت کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که کار انتقال مربی ایتالیایی به ایران برای هدایت تیم پرسپولیس تمام شده بود به ناگهان خبر رسید که این مربی به ایران نمی‌آید.

به گزارش خبرورزشی، یکی از مسئولان عالی رتبه باشگاه پرسپولیس در این باره عنوان کرد که ظاهرا فردی در مشورت با این مربی درباره اوضاع و احوال ایران صحبت‌هایی به غلط به وی منتقل کرده که او را پشیمان کرده است. اینکه چه کسی این اخبار را به ماتزاری منتقل کرده ظاهراً فردی بوده که با آژانس نقل و انتقالات این مربی و پاکو خمس سرمربی اسپانیایی پیشین تیم تراکتور ارتباط تنگاتنگی داشته است.

شنیده‌ها از نزدیکان باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که این فرد در مشورتی که ماتزاری از او خواسته، عنوان کرده که بهتر است در شرایط فعلی به ایران نرود و همین موضوع کافی بوده تا سرمربی ایتالیایی که تقریباً همه کارهایش برای حضور در کشورمان برای عقد قرارداد با پرسپولیس را تمام کرده بود، پشیمان شود.

گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از اطلاع از این موضوع یکی از مدیران خود را مأمور به صحبت با مدیر برنامه‌های ماتزاری کردند و اطمینان خاطر دادند که هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد، اما ظاهراً و تا اینجا دیگر شرایطی برای بازگشت این مربی پای میز قرارداد وجود نخواهد داشت مگر اینکه نظرش را تغییر بدهد.

اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس خبر از این می‌دهد که درویش و دیگر مدیران باشگاه فعلاً به سراغ گزینه‌های دوم و سوم خود رفته‌اند تا کار مذاکره با آن‌ها را از سر بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین