کد خبر: ۹۱۵۷۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲

پزشکیان: تاکنون وعده دروغ به کسی نداده‌ام

مسعود پزشکیان، در جمع مردم اهوازبا بیان اینکه قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدم اولین اولویت حل مشکلات خوزستان باشد گفت: اقوام عرب، بختیاری و لر عزیز، من تاکنون وعده دروغ به کسی نداده‌ام. قول می‌دهم پیگیر مشکلات شما باشم.
پزشکیان: تاکنون وعده دروغ به کسی نداده‌ام
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان امروز (۲ تیر) با حضور در اهواز اظهار کرد: در مجلس گفته‌ام برای ایران خجالت آور است که در خوزستان آب، خاک، نفت و گاز باشد، اما مردم محروم باشند. این قابل قبول نیست و ما مقصر هستیم.

وی افزود: امکان ندارد حکومتی به فکر مردم باشد و اینجا مردم روی طلای سیاه باشند و این مشکلات وجود داشته باشند.

پزشکیان ادامه داد: من قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدم اولین اولویت حل مشکلات خوزستان باشد.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: در ارتباط با محیط زیست قطعا پیگیری با کشور‌های منطقه با اولویت انجام خواهد شد و هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم. برای حل مشکل محیط زیست و هوا و گرد و خاک، حتما فکری خواهد شد و برنامه وجود دارد.

پزشکیان گفت: فردی گفت ما نمی‌گذاریم شما رییس جمهور شوید. آن‌ها مردم و خدا نیستند که بتوانند جلوی مردم بایستند و نگذارند رییس جمهور شویم. ما پیگیر مشکلات شما و صدای استان و گوش برای شنیدن حرف‌های شما خواهیم بود. این شایسته نیست که جامعه و سرزمینی روی طلای سیاه خوابیده باشد، اما از بیکاری زجر بکشد.

وی تاکید کرد: به شما قول می‌دهیم حل مشکلات استان در دولت ما جزو مسایل اولویت‌دار خواهد بود. اقوام عرب، بختیاری و لر عزیز، من تاکنون وعده دروغ به کسی نداده‌ام. قول می‌دهم پیگیر مشکلات شما باشم و با حضور شما مشکلات حل خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین