کد خبر: ۹۱۵۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

حاشیه‌های سفر پزشکیان به اهواز؛ «ما که هوا نداریم، ولی هواتو داریم»

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه در ادامه برنامه‌های انتخاباتی خود به خوزستان سفر کرد؛ سفر او با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
حاشیه‌های سفر پزشکیان به اهواز؛ «ما که هوا نداریم، ولی هواتو داریم»
آفتاب‌‌نیوز :

«مسعود پزشکیان» روز شنبه پس از سفر به سنندج و شیراز شامگاه همان روز، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی به خوزستان رسید؛ این سفر یک روزه با حواشی مختلفی همراه بود.

پیش از شروع رسمی برنامه بخش‌هایی از سخنرانی محمدجواد ظریف، عضو ستاد پزشکیان و وزیر امور خارجه دولتِ روحانی در سالن پخش شد که با کف و سوت حاضران همراه بود.

پخش ترانه «یار دبستانی» در محل سخنرانی هم، شور و هیجان حضار را به همراه داشت. همچنین یک گروه از کودکان و نوجوانان اهوازی با لباس محلی روی سن رفته که پرچم ایران را به نشانه پیروزی و سربلندی ایران تکان می‌دادند.

شعار «سلام بر پزشکیان، دورد بر خاتمی»، «پزشکیان زنده باد، خاتمی پاینده باد»، «ما که هوا نداریم، ولی هواتو داریم» از جمله شعار‌هایی بود که هواداران به صورت خودجوش سردادند.

این نامزد ریاست جمهوری پس از ورود به اهواز، به سالن ۱۳ آبان که محل برگزاری تجمع انتخاباتی هوادارانش بود آمد و با شعار «اهواز، تبریز، خراسان، جانم فدای ایران» مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

هواداران و دوستداران پزشکیان تصاویر و دست نوشته‌هایی در دست داشتند و سعی کردند از این فضای پیش آمده برخی مطالبات خود شامل بیکاری، آلودگی هوا، بحران‌های محیط زیستی، وضعیت جامعه کارگری خوزستان، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، مشکلات کشاورزان و جلوگیری از انتقال آب و... را با رییس جمهوری احتمالی آینده در میان بگذارند.

جمعی از هنرمندان خوزستانی در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد، خواهان بازپس گیری موزه هنر‌های معاصر اهواز که چند سالی است تعطیل شد، بودند.

در این سفر تعداد از چهره‌های سیاسی همچون محمدجواد آذری جهرمی، محمود صادقی و محمد علی افشانی، مسعود پزشکیان را همراهی می‌کردند.

در این برنامه نمایندگانی از جامعه «صابئین مندایی» و اقوام مختلف استان نیز حضور داشتند.

مریم پزشکیان، در این سفر نیز پدرش را همراهی می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
2
5
آفرین به پزشکیان!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین