کد خبر: ۹۱۵۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

وضعیت نامشخص سعید صادقی در پرسپولیس

وضعیت سعید صادقی در پرسپولیس برای فصل آینده همچنان نامشخص است.
وضعیت نامشخص سعید صادقی در پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

سعید صادقی یکی از نفراتی است که قراردادش در پایان این فصل تمام شد. صادقی که در نقل و انتقالات فصل قبل با پرسپولیس قراردادی یک ساله تمدید کرد، جزو همان نفراتی است که باشگاه پرسپولیس طبق قوانین نقل و انتقالاتی با ارسال یک نامه به سازمان لیگ می‌تواند قرارداد او را به مدت یک سال دیگر تمدید کند.

در بند ۲۷ دستورالعمل ناظر بر قرارداد‌ها آمده: هر باشگاهی این حق را دارد تا در صورت تمایل، قرارداد بازیکن را به‌صورت یک طرفه برای فصل بعد نیز تمدید نماید، مشروط بر این که تا تاریخ سی‌ام اردیبهشت سال بعد، تمایل کتبی خود را به بازیکن و سازمان لیگ اعلام کرده باشد و ۲۵ درصد نیز به قرارداد فصل بعد وی اضافه نماید.

براساس همین بند باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که اوایل اردیبهشت برای سازمان لیگ ارسال کرد نام سعید صادقی را نیز در لیست خود آورده بود تا به شکل اتوماتیک وار قرارداد این بازیکن تمدید شود. اما واقعیت این است که عملکرد نه چندان موفق صادقی در نیم فصل اول و نیمکت نشینی کامل او در نیم فصل دوم با حضور اورونوف، تا حدی باشگاه پرسپولیس را برای ادامه همکاری با صادقی دچار تردید کرده است.

از این رو اگر سرخ پوشان طی روز‌های آینده با نفراتی که در این پست مذاکره کرده اند به توافق برسند شاهد جدایی صادقی از پرسپولیس خواهیم بود و در غیراین صورت صادقی فصل بعد نیز با پیراهن پرسپولیس به کار خود ادامه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین