کد خبر: ۹۱۶۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

سید هادی خامنه‌ای: بانیان وضع موجود از صندوق رای واهمه دارند

«با عنایت به آنچه ذکر شد، اینجانب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به برادر خدمتگزار و صادق و با اخلاق، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رأی می‌دهم و از همگان تقاضا می‌کنم در این امر بکوشند.»
سید هادی خامنه‌ای: بانیان وضع موجود از صندوق رای واهمه دارند
آفتاب‌‌نیوز :

سید هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در پیامی ضمن اعلام حمایت از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، تاکید کرد: رنج ناشی از مشکلات اقتصادی و نادیده‌انگاری کرامت انسان‌ها و روندهای ناصحیح در اداره کشور، بسیاری از شما را به دوری از صندوق‌های رأی سوق داده است؛ اما فراموش نکنیم که بانیان وضع موجود بیش از هر چیز از صندوق رای و حضور موثر شما واهمه دارند. پس این فرصت را ولو با حداقلی از امکان اصلاح نباید از دست داد.

پیام سید هادی خامنه‌ای در حمایت از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران بار دیگر در آستانه رویدادی مهم قرار داریم.

رنج ناشی از مشکلات اقتصادی و نادیده‌انگاری کرامت انسان‌ها و روندهای ناصحیح در اداره کشور، بسیاری از شما را به دوری از صندوق‌های رأی سوق داده است؛ اما فراموش نکنیم که بانیان وضع موجود بیش از هر چیز از صندوق رای و حضور موثر شما واهمه دارند. پس این فرصت را ولو با حداقلی از امکان اصلاح نباید از دست داد.

با عنایت به آنچه ذکر شد، اینجانب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به برادر خدمتگزار و صادق و با اخلاق، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رأی می‌دهم و از همگان تقاضا می‌کنم در این امر بکوشند.

والسلام

سیدهادی خامنه‌ای

سوم تیر ماه ۱۴۰۳

سید هادی خامنه‌ای: بانیان وضع موجود از صندوق رای واهمه دارند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین