کد خبر: ۹۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

ادامه همکاری حسین حسینی با استقلال ۵۰-۵۰ شد!

فرشید سمیعی در واکنش به سوالی در رابطه با سید حسین حسینی جواب قطعی برای ماندن کاپیتان اول فصل پیش استقلال نداد.
ادامه همکاری حسین حسینی با استقلال ۵۰-۵۰ شد!
آفتاب‌‌نیوز :

از موضوعات مورد بحث بین هواداران و پیشکسوتان استقلال طی هفته های اخیر ادامه همکاری باشگاه با سید حسین حسینی برای فصل آینده است.

پس از بروز برخی مشکلات در حاشیه یکی از دیدارهای استقلال بین سید حسین حسینی و یکی از هواداران، کمیته اخلاق نسبت به رفتار دروازه‌بان استقلال محرومیت و جریمه‌ای را برای او در نظر گرفت که حالا گفته می‌شود این موضوع به شکلی دیگر گریبان این دروازه‌بان ملی پوش سابق را گرفته و احتمال دارد حسینی دیگر نه تنها نتواند به همکاری اش با باشگاه استقلال ادامه دهد بلکه ممکن است حتی دیگر باشگاه‌های داخلی هم با او همکاری نکنند.

در همین ارتباط و در پاسخ به سوال خبرنگاران در این باره فرشید سمیعی - سرپرست موقت مدیرعاملی باشگاه – گفت: «باید یکسری مذاکرات انجام شود و امیدواریم در خدمت ایشان باشیم». سمیعی هرگز در این باره جواب قطعی نداد که حسینی می‌تواند با استقلال ادامه بدهد یا نه! بنابراین این احتمال که دروازه‌بان اصلی استقلال فصل آینده در جمع بازیکنان این تیم نباشد باز هم قوت گرفت.

لازم به ذکر است؛ از سوی دیگر ظرف ۴۸ ساعت گذشته اعلام شد یک دروازه‌بان خارجی کاندیدای همراهی استقلال برای فصل آینده است که این بحث نیز می‌تواند این موضوع را به شکلی دیگر تغییر دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین