کد خبر: ۹۱۶۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

نماینده سابق مجلس: راهبرد پزشکیان، ایجاد وفاق میان ملت است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین راهبرد مسعود پزشکیان از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور، ایجاد وفاق، همدلی و اتحاد میان ملت ایران است.
نماینده سابق مجلس: راهبرد پزشکیان، ایجاد وفاق میان ملت است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی وکیلی شامگاه چهارشنبه در همایش انتخاباتی حامیان پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سینما «جهان نما» چالوس افزود: بازگرداندن هویت ملی، تعلق خاطر جامعه به وطن و آشتی با پرچم جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری است.
وی اظهار کرد: امروز گفتمانی که در جامعه حاکم است، بستر نارضایتی در جامعه ایجاد کرده و بنابراین این ملت در پی تغییر این گفتمان هستند.

مدیر مسوول روزنامه ابتکار خاطرنشان کرد: امروز مشکل کشور وعده و برنامه نیست بلکه عمل کردن به برنامه‌ها و اقدامات بوده است که در این زمینه َضعف‌های فراوانی وجود دارد و دکتر پزشکیان اهل دروغ نبوده بلکه مرد میدان عمل است.

وکیلی تصریح کرد: با شناختی که طی سال‌های گذشته در مجلس از پزشکیان دارم، ایشان اهل دروغ نیست و به همین خاطر می‌تواند در شورای عالی امنیت ملی کشور از حقوق جامعه بویژه زنان دفاع کند و عزت و اعتبار زنان و دختران ایرانی را بازگرداند.

وی بیان داشت: البته پزشکیان هم یک فرد است نمی‌تواند در مدیریت اجرایی کشور معجزه کند منتهی او می‌تواند با یک گفتمان واحد از فرافکنی، اختلافات و دو قطبی بودن کشور جلوگیری کند.

به گفته وی، در شرایط موجود نمی‌شود عده‌ای اقلیت عهده‌دار مسوولیت اجرایی کشور شوند و اکثریت را نادیده بگیرند.

وی تصریح کرد: ما چرا می‌گوییم پزشکیان باید به صحنه بیاید، زیرا ایشان در چند دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در کابینه دولت بعنوان وزیر بهداشت و درمان کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته که با رضایتمندی مردم همراه بوده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ملت باید به احساس تعلق به صحنه برگردد بنابراین نیاز به تغییر وجود دارد، چون از نسخه‌های تکراری برای حل مشکلات خسته شده‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز به فردی نیاز داریم که تصمیم شجاعانه بگیرد و رابطه ایران و جهان را اصلاح کند، زیرا اگر به جامعه جهانی بازنگردیم نمی‌توانیم شاهد توسعه کشورمان باشیم.

۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن و شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح این استان هستند.

مردم روز هشتم تیر پای صندوق می‌روند تا نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند، اما در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، رأی‌گیری مرحله دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم ۱۵ تیر انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین